اپل با نمایشگر دوگانه در راه است

به زودی در طراحی اپل از نمایشگر دوگانه استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیروز گزارش شد که اپل در حال کار روی آیفون منعطف است. امروز یکی از افشاگران دنیای فناوری با بیان این‌که واقعاً دستگاه آینده اپل منعطف نیست، این شایعه را به مرحله جدیدی وارد کرد.

 

طراحی اپل برای اضافه کردن نمایشگر دوگانه

بر اساس اطلاعات جدید و طبق گفته‌های اپل، به جای یک گوشی منعطف دستگاهی با نمایشگر دوتایی ساخته شده است. نمایشگر‌ها ظاهراً توسط لولا به یکدیگر وصل شده‌اند. این فرد به ما اطمینان می‌دهد که نمونه اولیه دستگاه مذکور به نظر نمی‌رسد ترکیبی از دو آیفون باشد. گفته می‌شود دستگاه مذکور در حالت کامل، شبیه به یک گوشی یکپارچه است.

مایکروسافت و به نوعی LG، رویکردی مشابه را در پیش گرفته‌اند. در حالی که Surface Duo از مایکروسافت دارای دو نمایشگر است که به وسیله لولا متصل شده‌اند، برخی از تلفن‌های اخیر ال جی با یک لوازم جانبی به نام Dual Screen سازگار هستند که نمایشگر ثانویه را به آن‌ها اضافه می‌کند.

اگر فکر لولا شما را آزار می‌دهد، فراموش نکنید که حتی تلفن‌هایی با نمایشگر‌های منعطف مانند Galaxy Fold، دارای چروکی در مرکز صفحه هستند. درست است که چندان به چشم نمی‌آید، اما هنوز هم وجود دارد. دومین تلفن تاشو این شرکت با نام Galaxy Z Flip نیز دارای این بخش است.

 

 

اپل

 

دلیل استفاده اپل از طراحی نمایشگر دوگانه

به هر حال باید به یاد داشته باشیم که گوشی‌های هوشمند به طور کلی وسایل حساسی هستند و زمانی که از دو نمایشگر استفاده می‌کنند میزان حساسیت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. به نظر می‌رسد صفحه نمایش دوگانه طراحی ایمن‌تری نسبت به نمایشگر منعطف دارد. به همین دلیل نیز اپل به سمت استفاده از آن رفته است.

این افشاگر درباره جزئیات دیگر محصول آینده اپل نیز صحبت‌هایی کرده است. وی می‌گوید که این دستگاه به آیفون ۱۱ شباهت دارد که دارای لبه‌های گرد و از جنس فلز ضدزنگ است. وی اضافه کرد که نمونه اولیه روی خود ناچ ندارد. خیلی بعید است که آیفون دارای دو نمایشگر امسال وارد بازار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید