آن چه فلیک را می ترساند

هانسی فلیک پیش از دیدار برابر لورکوزن اعتراف کرد که از سرعت این تیم در ضدحملات بیش از هر چیز دیگری می ترسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بایرن مونیخ بعد از قهرمانی در بوندسلیگا در آستانه کسب دومین جام خود با فلیک است. بایرن در فینال جام حذفی آلمان امشب به مصاف بایر لورکوزن می‌رود.

فلیک قبل از این دیدار حساس اعتراف کرد که از سرعت لورکوزن در ضد حملات می‌ترسد. او گفت: به خوبی می‌دانیم که لورکوزن در ضد حملات سرعت بسیار بالایی دارد. من چند هفته قبل هم برابر این تیم بازی کردیم و دو گل دریافت کردیم البته در نهایت به پیروزی دست پیدا کردیم. امیدوار هستیم که سرعت لورکوزن در این دیدار حساس برای ما دردسرساز  نشود و بتوانیم به پیروزی دست پید کنیم.

سرمربی بایرن ادامه داد: تیم ما از نظر دفاعی بسیار پیشرفت کرده و در شرایط خوبی به سر می‌بریم. اکنون در بهترین حالت خود قرار داریم. برنامه خاصی برای متوقف کردن سرعت لورکوزن داریم.

فلیک در ادامه درباره وضعیت تیاگو آلکانترا گفت: او کاملا به شرایط بازی رسیده است و در این دیدار حساس در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

بایرن توانست با وجود شروع ناامید کننده‌ای که در بوندسلیگا داشت در نهایت بعد از آمدن فلیک با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این تیم در دیدار رفت برابر لورکوزن با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد اما در دیدار برگشت جبران کرد و توانست با نتیجه 4 بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید