تکرار رکورد هاینکس توسط فلیک

فلیک سرمربی بایرن مونیخ با پیروزی تیمش مقابل مونشن گلادباخ رکورد هاینکس را تکرار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بایرن مونیخ در دیدار برابر مونشن گلادباخ باوجود آنکه چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت اما توانست به پیروزی برسد تا در آستانه قهرمانی در بوندسلیگا قرار گیرد.

بایرن در حساس‌ترین دیدار  هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

این دهمین پیروزی پیاپی این تیم در بوندسلیگا با هانس فلیک به دست آید تا این مربی جوان به رکورد هاینکس برسد.

پیش از این یوپ هاینکس سرمربی محبوب بایرن توانست در  فصل 2017-2018 به رکورد 10 پیروزی پیاپی با بایرن در بوندسلیگا برسد که فلیک توانست این رکورد را تکرار کند.

پیش از این هم این مربی جوان توانست بهترین شروع تاریخ بایرن در بوندسلیگا را که با پپ گواردیولا به ثبت رسید، بهبود ببخشد و نشان می‌دهد که می‌تواند رکوردهای زیادی را با بایرن به ثبت برساند.

طبق اعلام شبکه آماری اوبتا بایرن در 31 بازی خود در فصل جاری بوندسلیگا توانسته که 92 گل به ثمر برساند که این بهترین آمار گلزنی در تاریخ بوندسلیگا است و نشان می دهد که باوارایای‌ها بسیار آماده و سرحال هستند.

بایرن اختلاف 7 امتیازی خود با بوروسیا دورتموند تیم دوم جدول رده بندی را حفظ کرد، این درحالی است که تا پایان لیگ تنها سه هفته دیگر باقی مانده و به این ترتیب شاگردان فلیک با کسب یک پیروزی دیگر قهرمانی خود را نهایی خواهند کرد.

بایرن در صورت پیروزی در فصل جاری بوندسلیگا هشتمین قهرمانی پیاپی خود را جشن خواهد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید