بازداشت متخصص قلابی ریه که دیپلم داشت!

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از نام پزشکی معروف اقدام به جذب فالوور و ویزیت بیماران در اینستاگرام کرده بود، خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سرهنگ داوود معظمی گودرزی، دراین‌باره گفت:‌ چندی پیش ماموران پلیس فتا در حین رصد فضای مجازی با صفحه‌ای مواجه شدند که حدود ۱۰۰۰ دنبال کننده داشت و گرداننده آن نیز خود را پزشک متخصص ریه معرفی کرده بود اما شواهد حاکی از آن بود که این فرد دانش چندانی در حوزه علم پزشکی ندارد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد تعدادی از شهروندان را نیز ویزیت کرده است، گفت: کارآگاهان پلیس فتا در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم دارای مدرک دیپلم است و هیچ تخصصی در مورد ریه ندارد، بلکه با جعل و دسیسه اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده است. که در همین راستا هماهنگی با مقم قضایی انجام شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم برای دستگیری این فرد به محل اعزام شدند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به ماموران گفت که هنگام پرسه زنی در فضای مجازی، متوجه شده پزشکی وجود دارد که هم نام اوست. به همین دلیل با شماره نظام پزشکی او مدارک هویتی‌اش را جعل کرده و سپس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام به تبلیغ پرداخته و حدود ۱۰۰۰ دنبال کننده نیز جذب کرده و حتی تعدادی از آنها را به ازای دریافت مبلغی از طریق فضای مجازی ویزیت هم کرده است.

گودرزی انگیزه متهم از این اقدام درآمدزایی و کسب موقعیت اجتماعی اعلام کرد وگفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید