فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری پنج سارق مسلح تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پنج سارق مسلح تلفن همراه با ۲۵ فقره سرقت توسط نیروی انتظامی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش جماران، سرهنگ محمود سعادتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر با حضور در صحنه‌های سرقت به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش و پیگیری مستمر خود سارقان را که پنج جوان ٢٠ تا ٢٢ساله بودند و به وسیله سه دستگاه موتورسیکلت در محلات خلوت و حاشیه‌ای شهر با تهدید، اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان عبوری می‌کردند، شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: سرانجام با شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر پنج سارق عضو این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در این عملیات ضمن توقیف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ١٣ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و چند قبضه سلاح گرم و سرد کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس چیزی برای کتمان نداشتند در بازجویی‌های تکمیلی به ٢۵ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه در شهرستان ایرانشهر اعتراف کردند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، از تردد بی‌مورد در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهرها بویژه در ساعات پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.