کتاب‌ "ترانه‌ی فراموشی" منتشر شد

رمان ترانه‌ی فراموشی در ژانر عاشقانه _ اجتماعی منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  دومین کتاب بنیتا مشیری با عنوان ترانه‌ی فراموشی توسط انتشارات مجید رونمایی شد. این رمان که در ژانر عاشقانه – اجتماعی و در 440 صفحه  نوشته شده، داستان دختری است که در جایی ناشناخته بیدار می شود.

ترانه‌ی فراموشی قصه‌ی زندگی دختری‌ست که در جایی ناشناخته و در تاریک‌ترین لحظات زندگی‌اش صدای امواج دریا را می شنود و چشمانش را باز می کند و متوجه می شود بعد از چند ماه کما و بیهوشی، فراموشی گرفته و هیچ چیزی از خودش و خانواده‌اش نمی داند، حتی اسم و چهره‌ی خودش… .

دختری که دریا و موج‌های آن، همدم همیشگی‌اش میشوند، دختری که نیاز، تنها حسِ قوی در او می شود و همین حس هم او را وادار میکند که باور کند زندگی ادامه دارد و او نیاز دارد خودش را پیدا کند، حتی اگر در این راه مجبور شود جهان اطرافش را هم بشناسد. دختری که در خوابش زندگی گذشته‌اش را میبیند و وقتی بیدار میشود انگار به عالم رویا و خیال می رود. دختری که یه ترانه مدام درحال تعقیب کردن اوست و هردفعه یه تیکه کوچیک از خودش را به او نشان می دهد. این ترانه تنها یادگاری از گذشته‌ی اوست و انگار تمام پازل داستان به همان ترانه و یاری کردن ذهن او برای به یاد آوردن کامل آن بستگی دارد… .

دیدگاه تان را بنویسید