به گزارش ایرنا جواد نکونام پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در اهواز اظهار داشت: اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم باید در نیمه اول ۲ یا سه گل به حریف می زدیم. 

وی ضمن تمجید از عملکرد دروازه بان شاهین گفت: حضور این دروازه بان باعث شد تا ما یک بر صفر برنده شویم. متأسفانه امروز هوادارانمان نبودند تا این برد را کنار آنها جشن بگیریم. امیدوارم در ادامه راه بازی های بهتری ارائه دهیم.

سرمربی فولاد گفت: حضور تماشاگران به بازی شور و حال دیگری می دهد. در بازی با شهر خودرو هم همین اندازه خوب بازی کردیم، ولی در آن بازی نمی‌توانستیم به اندازه این بازی موقعیت به دست بیاوریم. در نیم فصل دوم فکر می کنم تنها تیمی بودیم که شاهین را مثل موم در دست داشتیم، آنها حتی یک موقعیت روی دروازه ما خلق نکردند.

وی ضمن رضایت از عملکرد داوری بازی گفت: در پایان بازی به دلیل قضاوت خوب داوری از او تشکر کردم. امروز آقای همرنگ و تیم داوری قضاوت خیلی خوبی داشتند و بازی را خوب کنترل کردند. 

نکونام در خصوص کسب سهمیه آسیا گفت:  از روز اول هم گفتم، ما بازی به بازی پیشرفت می کنیم و سعی می کنیم در هر بازی بیشترین بازدهی را داشته باشیم. ما همیشه تلاش‌مان را برای موفقیت انجام می دهیم و به آینده امیدواریم.

وی در مورد مصدومیت شهاب گردان گفت: او پیش از بازی مصدوم شد، گردان یک فصل فوق‌العاده داشت و باید ببینم مصدومیتش چگونه می‌شود. مرادی هم که امروز جایگزین او شد خوب کار کرد و از او راضی هستم.

نکونام در خصوص شیوع بیماری کرونا و برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران گفت: علاوه بر اینکه به فکر فوتبال هستیم باید به فکر سلامتی بازیکنان و همه عوامل اجرایی مسابقات باشیم چرا که این موضوع مهمتر است.

دیدار تیم های فولاد و شاهین بوشهر یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.