جهانی به ستاره استقلال نزدیک شد/ قایدی در منطقه خطر

مهدی قایدی در آستانه بازی با سایپا، 6 گله شد و در صدر جدول در کنار ستاره استقلال قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته (یکشنبه) با انجام پنج دیدار آغاز شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزگاه تختی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد پارس جنوبی جم بگذرد و با ۳۶ امتیاز همچنان مدعی کسب سهمیه آسیایی باقی بماند.

گل اول صنعت نفت توسط رضا جبیره و از روی ارسال زیبای میلاد جهانی از سمت راست به بار نشست. جهانیِ باتجربه با این پاس گل، تعداد پاس گل‌های این فصل خود را به عدد ۶ رساند تا در کنار مهدی قایدی، ستاره جوان استقلال در صدر جدول پاسورهای لیگ قرار بگیرد.

قایدی پیش از این صدر جدول گلزنی را به شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر واگذار کرده بود و حالا اگر نتواند در امر پاس گل دادن نیز آمارش را بهبود ببخشد ممکن است در این بخش نیز صدر را از دست بدهد. البته قایدی این فرصت را دارد که امشب(دوشنبه) مقابل سایپا نمایش موثرتری از خود داشته باشد.

در جدول پاس گل دهندگان لیگ نوزدهم بعد از این ۲ بازیکن، مهدی ترابی،‌ علی علیپور، معین عباسیان، سعید واسعی و محمدرضا حسینی با پنج پاس گل حضور دارند که از این بین محمدرضا حسینی بازیکن تیم سپاهان و معین عباسیان هافبک سایپا این فرصت را دارند تا در این هفته به تعداد پاس گل‌های خود اضافه کنند.

در جدول گلزنان نیز شهریار مغانلو با ۱۱ گل صدرنشین است و عیسی آل کثیر با ۱۰ گل در تعقیب او است.

 

دیدگاه تان را بنویسید