جی پلاس

تنهایی اسکوچیچ!

دستیاران مربی کروات تیم ملی هنوز به ایران نیامده‌اند و او به تنهایی آنالیز بازی‌های باشگاهی را بر عهده دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از چندین ماه دوری از ایران به علت شیوع ویروس کرونا، سرانجام هفته گذشته و در فاصله چند روز تا بازی استقلال و فولاد به ایران آمد تا وظایف مربیگری خود در تیم ملی را با آنالیز مسابقات باشگاهی آغاز کند.

وی در بازگشت به ایران تنها بود و دستیاران خارجی خودش را همراه نداشت. این موضوع درباره دستیاران داخلی او هم صدق می‌کند که وحید هاشمیان در خارج از ایران به سر می‌برد و کریم باقری هم به علت وظایفش در پرسپولیس، قادر به همراهی اسکوچیچ نیست.

تنهایی اسکوچیچ در ایران در حالی است که پیش از این مربیان خارجی به خصوص کارلوس کی‌روش و از همه مهم تر مارک ویلموتس برخلاف این رفتار می‌کردند به طوری که بعضا دستیاران آن‌ها چندین روز تا چندین هفته زودتر به ایران می‌آمدند تا جای خالی سرمربی تیم ملی را در هنگام مسابقات باشگاهی پر کنند.

اسکوچیچ

حضور مستمر اسکوچیچ در ایران قبل و بعد از شیوع کرونا و مشاهده بازی‌های باشگاهی اتفاق خوبی است که می‌تواند به تسلط او در انتخاب بهترین بازیکنان برای تیم ملی کمک کند. اسکوچیچ از جمله مربیانی است که به سخت‌کوش بودن در انجام وظایف مربیگری‌اش معروف است.

به گفته خودش، تمام بازی‌های تیم ملی طی مدت زمان تقریبی یک سال اخیر و همینطور بازی‌های باشگاهی فصل جاری را در دوران کرونا در کرواسی مشاهده کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید