ارزش «دارا یکم» امروز چقدر است؟

قیمت هر واحد از صندوق واسطه گری مالی یکم یا همان ETF دولتی، امروز به 28 هزار تومان هم رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی قیمت هر واحد از صندوق واسطه گری مالی یکم یا همان ETF دولتی، امروز به 28 هزار تومان رسید که در اردیبهشت ماه این صندوق با قیمت هر واحد 10 هزار تومان به مردم واگذار شد و به دلیل عدم استقبال خوب مردم از آن، همه واحدهای این صندوق به فروش نرسید.

حالا و پس از بازگشایی خوب این صندوق که با بازدهی عالی برای خریداران همراه بوده است، هیجان خرید در آن به وجود آمده است.

صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد «دارا یکم» در تابلو بازار سهام معامله می شود و در حالی که ارزش روز دارایی های آن طبق اعلام سایت رسمی معاملات کمتر از 24 هزار تومان است، تا قیمت 28 هزار تومان هم معامله شده که حدودا 20 درصد بالاتر از ارزش واقعی آن محسوب می شود.

با بالا رفتن قیمت معامله واحدهای این صندوق، ناظر بازار نماد آن را به طور موقت بست تا با انتشار اطلاعیه ای به خریداران واحدهای این صندوق یادآوری کند که ارزش روز صندوق پایین تر از رقمی است که در حال حاضر معامله می شود.

 

  • رجب داعمی اقدم ارسالی در

    سوال داشتم ? من سرپرست خانواده بدلیل ویروس کرونا (غیر حصوری) و کم سن بودن بچه هام از طرف خانواده 5 نفره ام سهم هر کدام از بچه هام با کد ملی اشان سهم خریدم دارایکم و برای دریافت مراحل اولیه کد وغیره انجام دادم سوال ام در همین مورد می باشد که بعنوان سرپرست خانواده مشگلی برای خریدم بوجود نخواهد شد

دیدگاه تان را بنویسید