یک گاف جالب آماری از مورینیو در نشست خبری

مورینیو در مورد دروگبا آماری غیرواقعی ارائه داد و گفت: دروگبا برایم 4 فصل بازی کرد و 186 گل زد، یعنی در هر فصل 46 گل.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وستهام در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به اظهارات اخیر پل مرسون، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس واکنش نشان داد.

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره  گفت: واقعا از بعضی آنالیز و نظرات تعجب می‌کنم. به عنوان مثال با پل مرسون شروع می‌کنم. باید بگویم به آدم‌هایی  مانند او احترام زیادی می‌گذارم  و به خاطر اینکه احترام زیادی برای مرسون قائلم، می‌خواهم به او پاسخ بدهم. فکر نمی‌کنم  برای یک پاسخ بد آماده باشد. بنابراین سعی می‌کنم  خوب باشم و چیزی بگویم که مردم کمی در مورد آن فکر کنند. هری کین بعد از 6 ماه بازی کرد و اگر بازی ما با منچستریونایتد را نگاه و آنالیز کنید، می‌توانید هری کین را با مارسیال مقایسه کنید. 

او در ادامه افزود: در این بازی شانس‌های زیادی وجود داشت.2  مهاجم شانس‌های  زیادی داشتند. آیا فقط باید  از خط دفاع 2 تیم تمجید کرد؟ شما باید با نگاهی متعادل به قضیه نگاه کنید. هری 6 ماه بازی نکرده است. رکورد گلزنی هری در دوران من  خوب بوده است. سراغ آمار بروید و آسان است بفهمید او چه تعداد بازی انجام داده و قبل از مصدومیت چه تعداد گل زده است. 

او سپس در مورد دروگبا یک آمار غیرواقعی داد: مهاجمانی زیر نظر من کار کرده‌اند و بد نبوده‌اند!  پسری به نام دیدیه دروگبا را داشتم که 4 فصل برایم بازی کرد و 186 گل به ثمر رساند. یعنی 46 گل در هر فصل زد. 

البته مورینیو در این مورد اشتباه می‌کند. دروگبا در واقع 186 بازی با مورینیو انجام داد و 73 گل به ثمر رساند. 

مورینیو ادامه داد: یک پسر دیگر داشتم که او هم بد نبود و حالا هم برای یوونتوس بازی می‌کند. اسمش کریس رونالدوست.او 3  فصل برای من بازی کرد و 186 گل زد؛ یعنی در هر فصل 58 گل به ثمر رساند. یک مهاجم دیگر هم داشتم و  نامش کریم بنزما بود. او 3 فصل برایم بازی کرد. همیشه از ابتدا به میدان نمی‌رفت زیرا در آن زمان تقریبا جوان بود. او در 3 فصل، 78 گل زد. این یعنی 26 گل در هر فصل! یک مهاجم دیگر هم داشتم به نام دیگو میلیتو. او یک  فصل برایم بازی کرد و 30 گل زد و 3 جام کسب کرد. یک مهاجم دیگر داشتم که یک فصل و نیم برایم بازی کرد و در یک نیم فصل مصدومیت شدیدی داشت؛  یک پسر قد بلند به نام زلاتان. او 58 گل به ثمر رساند و  29 گل در هر فصل به ثمر رساند. 

او در نهایت افزود: برای مرسون احترام زیادی  قائل هستم. فکر می‌کنم هری کین هیچ مشکلی برای گلزنی در تیم من نخواهد داشت؛ مخصوصا وقتی از نظر بدنی آماده و سرحال باشد و به طور مرتب بازی کند. این پیام من برای کسی است که احترام زیادی برایش قائلم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید