اعلام مهلت تکمیل مدارک برای متقاضیان طرح ملی مسکن

متقاضیان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل مدارک خود تا روز جمعه ۶ تیر ماه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ براساس نامه ارسالی از دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به مدیران کل راه و شهرسازی سراسر کشور، متقاضیان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ تیرماه برای تکمیل ثبت نام خود مهلت دارند.

به جهت تسریع در پالایش و انتخاب متقاضیان نهایی ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن، تکمیل اطلاعات ثبت نام متقاضیان پیامکی از روز سه شنبه ۱۳ خردادماه آغاز شده است و ۵ روز دیگر به پایان خواهد رسید.

متقاضیان پیامکی لازم است با مراجعه به بخش ثبت نام در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی http://tem.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که به واسطه شیوع ویروس کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری بخشی از متقاضیان اقدام ملی مسکن به صورت پیامکی ثبت نام خود را انجام دادند.افراد برای ثبت نام تنها کد ملی خود را به سامانه اقدام ملی مسکن ارسال کردند که لازم است برای تکمیل مدارک و ثبت نام خود به سایت اقدام ملی مسکن مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی کنند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی ۴۰۰ هزار خانه به متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن ملی را دارند واگذار خواهد شد.

تا به حال دو مرحله ثبت نام برای واگذاری واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی صورت گرفته است به طوریکه در مرحله اول بالغ بر ۲۳۴ هزار و ۲۵۰ نفر و در مرحله دوم حدود ۵۳۰ نفر از طریق سامانه اینترنتی و بیش از ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک ثبت نام را انجام دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید