پیروزی پرگل اتلتیکومادرید مقابل اوساسونا

اتلتیکومادرید به یک پیروزی پرگل مقابل اوساسونا دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اتلتیکومادرید بامداد پنجشنبه در هفته بیست و نهم لالیگا برابر اوساسونا قرار گرفت و میزبانش را با پنج گل شکست داد.

گل نخست بازی را ژائو فلیکس در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند. سپس اوساسونا به دنبال جبران بود اما نتوانست به هدفش برسد و شاگردان دیگو پابلو سیمئونه با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت بود. فلیکس در دقیقه ۵۶ دبل کرد. پاس خوب آنخل کورئا با فرار دیگو کاستا همراه شد. مهاجم اسپانیایی-برزیلی به فلیکس پاس داد تا بازیکن جوان پرتغالی دومین گلش را به ثمر برساند. مارکوس یورنته در یک حرکت زیبا و با دریبل چند بازیکن میزبان نتیجه را در دقیقه ۷۹ توانست ۳ بر صفر کند اما این پایان کار نبود. آلوارو موراتا دقایقی بعد گلزنی کرد. داور آن را آفساید اعلام کرد اما VAR نظرش را تغییر داد تا گل چهارم اتلتیکو هم به ثبت برسد. یانیک کاراسکو که در دقیقه ۸۵ به جای سائول نیگس به زمین رفته بود در یک توپ گیری یورنته را در موقعیت گل قرار داد. بازیکن اتلتیکو به سمت دروازه میزبان حرکت کرد و به کاراسکو پاس داد تا گل پنجم روخی بلانکو هم به ثمر برسد.

اتلتیکو با یک جشنواره گل علاوه بر کسب سه امتیاز بازی، تساوی مقابل اتلتیک بیلبائو را در بازگشت لالیگا فراموش کرد. تیم مادریدی با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و به طور موقت به جایگاه چهارم جدول صعود کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید