واکنش باشگاه سپیدورد به رای ۲۶۵ میلیون تومانی مهدوی

مبلغ طلب مهدوی از سپیدرود بسیار پایین تر از رای کمیته تعیین وضعیت است که به دلیل در اختیار نداشتن برخی از مستندات دوران مالکیت علی کریمی چنین رایی از سوی کمیته وضعیت برعلیه سپیدرود صادر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا مهدوی بازیکن پشین باشگاه سپیدرود رشت بابت دو فصل و نیم حضور در این باشگاه، به کمیته وضعیت فدراسیون شکایت کرده است و با رای کیمته تعیین وضعیت این باشگاه مبلغ ۲۶۵ تومان محکوم شد.

این رای در حالی صادر شده است که مهدوی بابت دو فصل و نیم حضور در باشگاه سپیدرود رشت بخش زیادی از رقم قرارداد خود را دریافت کرده بود. قرارداد مهدوی در فصل ۹۵-۹۶ در لیگ دسته اول ۱۳۰ میلیون تومان بوده که توانست ۵۰ درصد مبلغ قرارداد را دریافت کند.

مهدوی بابت نیم فصل حضور در لیگ برتر ۹۶-۹۷ موفق شد ۱۰۰ درصد مبلغ قرارداد خود را از باشگاه سپیدرود دریافت کند.

مهدوی در فصل ۹۷-۹۸ لیگ برتر که منجر به سقوط سپیدرود شد با باشگاه قرارداد ۲۵۰ میلیون تومانی منعقد کرد که ۵۰ میلیون تومان آن را در ادامه پس از حضور علی کریمی به سپیدرود تخفیف داد و از مجموع ۲۰۰ میلیون تومان مبلغ قرارداد، بیش از ۷۰ میلیون تومان به مهدوی پرداخت شده بود.

به این مبلغ پرداختی باید دو جریمه ۱۰ درصدی شکست سنگین برابر استقلال (در زمان مدیرت علی کریمی) و جریمه ۲۰ درصدی سقوط بر مبنای درج شده داخل قرارداد را نیز اضافه کرد.

بدین تریتب مبلغ طلب مهدوی از سپیدرود بسیار پایین تر از رای کمیته تعیین وضعیت خواهد بود که به دلیل در اختیار نداشتن برخی از مستندات دوران مالکیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود، چنین رایی از سوی کمیته وضعیت برعلیه سپیدرود صادر شده است!

 

دیدگاه تان را بنویسید