معرفی خودرو؛

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ با فناوری های جدید+ تصاویر

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ – Toyota Hilux 2021 ، پیکاپ سایز متوسط شرکت تویوتا با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و پیشرانه‌ای با توان بیشتر معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد
 

به گزارش جی پلاس، امسال چندین بار شاهد به نمایش درآمدن تویوتا هایلوکس جدید در تصاویر فاش شده به بیرون بودیم. حالا نوبت به رونمایی رسمی از تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ رسیده است. این نسخه فیس لیفت علاوه بر ظاهر جدید، در زیر کاپوت خود، در بخش پیشرانه نیز پیشرفت‌هایی داشته است.

 

پیشرانه جدید ۲.۸ لیتری در تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱

پیشرانه ۲.۸ لیتری دیزل این خودرو می‌تواند ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر در ۱۶۰۰ دور در دقیقه را تولید کند. این هایلوکس را هم رده با اتومبیل‌هایی همچون فورد رنجر و شورلت تریل بلیزر کرده است. توان خروجی مدل ۲.۴ لیتری آن نیز همانند خروجی مدل فعلی هایلوکس است.

 

تویوتا هایلوکس 2021 - Toyota Hilux 2021

 

اما تویوتا همچنین ادعا می‌کند جدا از نیروی خروجی، برای افزایش کشش و بهره‌وری بهتر سوخت، دور موتور Toyota Hilux 2021 در هنگام توقف حرکت را نیز به ۸۵۰ تا ۶۸۰ دور در دقیقه رسانده است. سیستم تعلیق نیز بهبود پیدا کرده تا سرنشینان در طول سواری، احساس راحتی را تجربه کنند.

 

تویوتا هایلوکس 2021 - Toyota Hilux 2021

 

در داخل کابین این خودرو پیکاپ نیز یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی جدید با پشتیبانی از CarPlay اپل را می‌توان یافت، اما به جز آن قابلیت‌های ایمنی پیکاب سایز متوسط شرکت تویوتا نیز به‌روز شده است. جدا از حسگرهای مجاورتی معمولی، مدل ۲۰۲۱ هایلوکس اکنون با Toyota Safety Sense همراه است. این مجمعه افزایش ایمنی شامل سیستم پیش از تصادف، کروز کنترل با رادار پویا و هشدار خروج از لاین است.

 

تویوتا هایلوکس 2021 - Toyota Hilux 2021

 

مشتریان تایلندی از ماه جاری میلادی می‌توانند این اتومبیل را خریداری کنند. تویوتا می‌گوید یک مدل دیگر به نام GR هایلوکس نیز در راه است که به زودی معرفی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید