معرفی خودرو؛

خودرو چینی جی ام سی اس ۳۵۰ در راه بازار ایران

اخیرا شرکت ریگان خودرو تولید خودرو چینی جی ام سی اس ۳۵۰ – JMC S350 را آغاز کرده و این خودرو به زودی روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت ریگان خودرو که در اواخر سال ۹۸ مدل فیس لیفت کوپا T210 را تولید و به بازار عرضه کرده است، اکنون قصد دارد خودرو چینی جی ام سی اس ۳۵۰ را در داخل کشور تولید و به بازار عرضه کند. بر اساس اخبار منتشر شده تولید آزمایشی اولین سری از این شاسی بلند چینی شروع شده و به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک پیش فروش آن نیز آغاز خواهد شد. البته با توجه به شرایط فعلی صنعت خودرو، انتظار می‌رود شاسی بلند چینی JMC S350 در اواسط سال جاری به تولید نهایی برسد و تا پایان سال به بازار عرضه شود.

 

 
 

مشخصات جی ام سی اس ۳۵۰

جی ام سی اس ۳۵۰ در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط شرکت چینی جیانگ لینگ معرفی و به بازار عرضه شد. طراحان چینی در ساخت این شاسی بلند ۷ نفره از فورد اورست الهام گرفته‌اند. البته این شرکت چینی به عنوان شریک تجاری فورد در چین محسوب می‌شود و به همین دلیل از تکنولوژی محصولات فورد در محصولات JMC نیز استفاده می‌شود.

جی ام سی اس 350

طبق اعلام منابع چینی، این شاسی بلند از موتور ۲ لیتری توربوشارژر فورد بهره می‌برد که این پیشرانه را معمولا با نام اکوبوست GDI می‌شناسند. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود که این گیربکس توسط شرکت معروف ZF آلمان ساخته شده است. مشتریان می‌توانند مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل این خودرو را هم سفارش دهند که البته به احتمال زیاد مدل دو دیفرانسیل آن توسط ریگان خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

 

تجهیزات و امکانات رفاهی

جی ام سی اس 350

این شاسی بلند چینی از امکانات رفاهی مثل سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور، تنظیم حالت دیفرانسیل، کروزکنترل، صندلی راننده برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، شش کیسه هوای ده نقطه‌ای و سانروف بهره می‌برد. این خودرو از لحاظ طراحی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. در بخش جلو شاهد شباهت‌های متعددی با MG GS هستیم و در بخش عقب نیز با وجود چراغ‌هایی به شکل بیضی و نوار کرومی متصل کننده میان چراغ‌ها شاهد شباهت‌هایی با فورد اورست هستیم.

مطلب مرتبط: 

 

دیدگاه تان را بنویسید