معرفی جامع کیا پیکانتو ۲۰۲۱ فیس‌لیفت+ تصاویر

شرکت کره‌ای کیا برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ هاچ بک شهری کیا پیکانتو را روانه بازار کرد و اکنون با گذشت چند سال شاهد معرفی مدل فیس لیفت آن هستیم. این هاچ بک در بازار کره جنوبی با نام مورنینگ به فروش می‌رسد و اکنون برای مدل فیس لیفت آن نیز نام مورنینگ اوربان را انتخاب کردند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، کیا پیکانتو ۲۰۲۱ فیس لیفت در کره جنوبی به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات هاچ بک شهری کیا Picanto آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ هاچ بک شهری کیا پیکانتو را روانه بازار کرد و اکنون با گذشت چند سال شاهد معرفی مدل فیس لیفت آن هستیم. این هاچ بک در بازار کره جنوبی با نام مورنینگ به فروش می‌رسد و اکنون برای مدل فیس لیفت آن نیز نام مورنینگ اوربان را انتخاب کردند. شرکت کیا برای کیا پیکانتو ۲۰۲۱ در داخل و خارج تغییراتی را در نظر گرفته است که در کنار ارتقای امکانات رفاهی و سیستم‌های کمک‌راننده قطعا در بازار‌های مختلف فروش خوبی را به دست خواهد آورد.

 

مشخصات کیا پیکانتو ۲۰۲۱

کیا پیکانتو ۲۰۲۱ فیس لیفت معرفی شد

طراحان در نمای جلو، جلوپنجره پوزه ببر این هاچ بک را ارتقا داده‌اند و برای جذابیت بیشتر در میانه آن از نواری کرومی استفاده کردند. همچنین در نمای جلو شاهد چراغ‌های جدید و سپر اسپرت تری هستیم که در قسمت پایینی سپر مه‌شکن‌هایی با قاب کرومی به چشم می‌خورند. طراحان در بخش عقب کیا پیکانتو ۲۰۲۱ نیز چراغ‌های ارتقا یافته با گرافیک LED سه بعدی را به کار برده‌اند. سپر عقب نیز بازطراحی شده که در پایین آن شاهد بخشی به شکل دیفیوزر هستیم.

کیا پیکانتو ۲۰۲۱ فیس لیفت معرفی شد

از سایر تغییرات شرکت کیا برای مدل فیس لیفت کیا پیکانتو ۲۰۲۱ می‌توان به رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید، رنگ جدید زنبورعسل، تریم کرومی در زیر پنجره‌های جانبی و تریم مشکی در بخش پایینی در‌ها اشاره کرد. در کابین شاهد تغییرات اندکی هستیم، اما از امکانات کابین می‌توان به سیستم تشخیص صدا، بلوتوث با امکان اتصال دو دستگاه هم‌زمان، نمایشگر ۴.۲ اینچی در صفحه آمپر، نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری و تریم‌های رنگی اشاره کرد.

کیا پیکانتو ۲۰۲۱ فیس لیفت معرفی شد

شرکت کیا برای این هاچ بک از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به هشدار توجه راننده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار جلوگیری از برخورد جانبی، دستیار جلوگیری از برخورد عقب، دستیار جلوگیری از برخورد جلو و دستیار جلوگیری از برخورد نقاط کور اشاره کرد.

کیا پیکانتو ۲۰۲۱ فیس لیفت معرفی شد

کیا پیکانتو ۲۰۲۱ از مدل ارتقا پیدا کرده موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۷۶ اسب بخار و گشتاور ۹۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. طبق اعلام شرکت کیا، این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۶.۳ لیتری را به همراه دارد و این موتور در کره جنوبی در این کلاس به عنوان کم‌مصرف‌ترین پیشرانه محسوب می‌شود. این خودرو در بازار کره جنوبی با قیمت حدود ۹ هزار و ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

مطلب مرتبط:

 

دیدگاه تان را بنویسید