تارتار: از مسئولان درخواست می‌کنم برای جان افراد تبعیض قائل نشوند

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد مسئولان در شرایط فعلی باید به تیم‌هایی چون نفت که امکانات لازم را ندارند، کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تارتار درباره تصمیم ستاد مبارزه با کرونا درباره آغاز تمرینات تیم‌های فوتبال از اول و شروع مسابقات از 22 خرداد اظهار داشت: ادامه رقابت‌ها تصمیم درستی بود؛ به‌جز شرایط جام حذفی که جزو چهار تیم پایانی مسابقات هستیم، ادامه یا توقف لیگ برتر فوتبال برای ما تفاوتی نداشت، اما برخی تیم‌ها نیاز دارند که مسابقات ادامه داشته باشد. بعضی از آنها در خطر سقوط یا در آستانه کسب سهمیه آسیایی هستند و تیم‌های لیگ دسته اول با هزار امید دوست دارند به لیگ برتر صعود کنند.

وی با اشاره به تفاوت تیم‌ها از لحاظ امکانات تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که بهترین راهکار برای اجرای عدالت، ادامه رقابت‌هاست، اما باید ببینیم باشگاه‌هایی که بضاعت مالی ندارند، می‌توانند امکانات لازم را برای کادر فنی و بازیکنان خود فراهم کنند یا خیر. خدا را شکر برخی باشگاه‌های ما این توانایی را دارند که از تونل‌های ضدعفونی‌کننده استفاده و شرایط بازیکنان خود را به‌صورت روزانه بررسی کنند، اما باشگاه‌هایی  چون نفت مسجدسلیمان این توانایی را ندارند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: از مسئولان درخواست می‌کنم برای جان افراد تبعیض قائل نشوند و به باشگاه‌هایی که این امکانات را ندارند، کمک کنند و وسایل لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

تارتار در مورد زمان آغاز تمرینات شاگردانش به تسنیم گفت: هنوز دنبال مکان مناسب برای تمرین و اسکان اعضای تیم در تهران هستیم. با شرایط فعلی استان خوزستان و ضعف امکانات باید تمرینات را در تهران شروع کنیم. از لحاظ مالی هم آنقدر قوی نیستیم که جای مناسبی برای اعضای تیم فراهم کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سه هفته، زمانی کافی برای آمادگی کامل تیم‌ها در راستای شرکت در لیگ برتر محسوب می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: این زمان کافی نیست و به بازیکنان آسیب می‌رساند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از لحاظ زمان‌بندی مشکل دارند و چاره دیگری هم وجود ندارد. همه تیم‌ها چنین مشکلی دارند و می‌توان گفت ظلم به جمع، عدل است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره احتمال انتقال دیدارهای خانگی تیم‌های استان خوزستان به استان دیگر، در صورت تداوم وضعیت قرمز این استان تصریح کرد: در این وضعیت نمی‌توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و قطعاً با آن مخالف هستیم. این‌گونه برگزار کردن مسابقات خیلی ایراد دارد.

 تارتار درباره مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه این باشگاه می‌تواند امکاناتی چون پرواز چارتر تأمین کند یا خیر، بیان کرد: ما خیلی مشکل داریم و امیدوارم مسئولان استانی و حتی کشوری نگاه ویژه‌ای به تیم‌های کم‌بضاعت داشته باشند. ما این امکانات را نداریم و به همین خاطر خیلی نگران هستیم.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها برای فراهم کردن پرواز عادی هم مشکل دارند، اظهار داشت: ما که نمی‌توانیم چنین شرایطی را تأمین کنیم، مگر اینکه دولتمردان به تیم‌هایی چون ما کمک کنند. الان پای جان انسان‌ها در میان است. مسئولان خودشان را جای مربیان و بازیکنان بگذارند و ببینند در این شرایط و زمانی که امکانات نیست، می‌توانند کار کنند یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید