پیشنهاد مهاجم نساجی برای بازی های باقی مانده لیگ

علی شجاعی برای 9 بازی باقی مانده فصل جاری پیشنهاد می دهد که برگزاری آن ها به فصل آینده موکول شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی شجاعی، در خصوص وضعیت مبهم مسابقات لیگ برتر گفت: در حال حاضر بازیکنان منتظر هستند تا هر چه زودتر سازمان لیگ تصمیم قطعی را بگیرد تا شایعات و گمانه‌زنی‌ها به اتمام برسد. شما دیدید که فرانسه لیگ فوتبالش را تعطیل کرد و تیم‌های قهرمان یا سقوط کننده‌ها هم مشخص شدند، هلند هم لیگ کشورش را بدون تعیین قهرمان تعطیل کرد.

 

وی در خصوص اینکه آیا موافق ادامه یافتن مسابقات فصل جاری است، تاکید کرد: در وهله اول سلامتی همه افراد که درگیر برگزاری مسابقات هستند مهم است، همینطور سلامتی مردم. فعلا که این بیماری ریشه‌کن نشده و زمان هم در حال از دست رفتن است، اگر قرار باشد بازی‌ها ادامه پیدا کند باید حداقل شش هفته به تیم‌ها فرصت آماده‌سازی بدهند چون ما دو ماه است که تمرین نکرده‌ایم و بدن‌ها در افت کامل است. طبیعتا برگزاری مسابقات زمان می‌برد و مشخص نیست که اگر بازی‌های این فصل به اتمام برسد، چه زمانی قرار است بازی‌های فصل آینده شروع شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است که سازمان لیگ  9 بازی باقی‌مانده فصل جاری را در فصل آینده برگزار کند. اگر بازی‌ها در شرایط فعلی نیمه کاره بماند، طبیعتا بازیکنان و تیم‌ها می‌توانند برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنند و خطر مصدومیت هم فوتبالیست‌ها را تهدید نمی‌کند. اگر این 9 بازی در ابتدای لیگ فصل آینده برگزار شود، خیلی بهتر از این است که الان برگزار شود. سازمان لیگ می‌تواند لیگ را هم کمی زودتر شروع کند تا برای فصل جدید از لحاظ تعداد مسابقات و کمبود زمان با مشکل زیادی مواجه نشویم.

مهاجم نساجی گفت: برگزاری لیگ در این برهه با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهد شد و خیلی چیزها از جمله زمان نقل و انتقالات، زمان شروع بازی‌ها و ... با چالش مواجه می‌شود. با این شرایط می‌توان بازی‌های باقی مانده را در فصل آینده انجام داد و تیم‌ها بعد از انجام 9 بازی می‌توانند یک استراحت کوتاه کرده و وارد فصل جدید شوند. حداقل با این روش فقط یک بار بدنسازی می‌کنیم.

مطلب مرتبط: 

 

دیدگاه تان را بنویسید