پایان ماجرای بازگشت استراماچونی به ایران چه شد؟

شایعات حضور استراماچونی روی نیمکت تیم ملی ایران بالاخره به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، ماجرا از این قرار بود که مدتی قبل سایت شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» نوشت که آندره‌آ استراماچونی ممکن است بار دیگر برای سرمربیگری به ایران بازگردد، اما این بار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نه یک تیم باشگاهی. اما پایان این داستان چه شد؟

واکنش استراماچونی به پیشنهاد تیم ملی چه بود؟

واکنش استراماچونی به پیشنهاد تیم ملی چه بود؟

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نسبت به شایعه حضورش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

اگرچه شایعاتی در مورد حضور آندره آ استراماچونی روی نیمکت تیم ملی ایران شنیده می شود، اما این سرمربی تاکید کرد اولویت او در آینده کار کردن در ایتالیا است.‌

 

استراماچونی گفت: اولویتم برای کار کردن در آینده کشور ایتالیا است و ترجیح می دم در کشور خودم کار کنم.

او در مورد دوران حضورش در استقلال هم گفت: دوران حضورم در ایران بسیار زیبا و باور نکردنی بود. من همیشه نسبت به حسی که هواداران استقلال به من داده اند ممنون هستم. در آن ۶ ماه هواداران استقلال حسی به من دادند که فراتر از فوتبال بود.

 

پیشنهاد تیم ملی به استرا هواداران استقلال را خشمگین کرد

پیشنهاد تیم ملی به استرا هواداران استقلال را خشمگین کرد
 

استراماچونی که اوایل فصل سرمربی استقلال بود به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از این تیم با فسخ قرارداد یکطرفه جدا شد و به کشورش بازگشت. اما حالا هواداران استقلال به شدت عصبانی هستند که چرا مربی‌ای که میتوانست در تیم خودشان بماند باید طوری رفتار شود که او فرار کند و حالا به تیم ملی ایران برگردد. درواقع این رفتار از سوی هواداران استقلال، در فضای مجازی به نوعی "خیانت خودی‌ها" قلمداد شده است تا مربی محبوب را چنگشان در بیاورند تا برای تیم‌ملی استفاده کنند.

 

داستان جدایی استرا از استقلال

داستان جدایی استرا از استقلال
دلیل  جدایی استرا از استقلال چه بود؟

در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ استراماچونی با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست. وی با استقلال شروع خوبی نداشت و پس از باخت در دربی تهران در منطقه بحران قرار گرفت اما پس از آن به یکباره با این تیم اوج گرفت و رکورد خارق العاده یازده بازی رسمی بدون شکست را به ثبت رساند که قبل از آن در هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده بود.

وی استقلال را پس از مدتها به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران رسانده بود و استقلال استراماچونی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا 2020 بشمار می‌رفت اما به یکباره ورق برگشت و این مربی به دلیل مشکلات فراوان و بی توجهی مسئولین وقت باشگاه به اخطار های وی، در حالی که سه بازی به نیم فصل رقابت‌ها مانده بود قرارداد خود را بصورت یکطرفه فسخ و بدون اطلاع مسئولین باشگاه به کشورش بازگشت.

وی پس از آن چندین بار رسما اعلام کرد که در صورت فراهم بودن شرایط و رفع مشکلات،بخاطر هواداران استقلال که بشدت از او حمایت کرده و حتی در صفحه رسمی او در اینستاگرام شدیدا خواستار بازگشتش به استقلال شده بودند حاضر به بازگشت است اما در نهایت با توجه به عدم تمایل کادر مدیریتی و مخالفت غیرعلنی رئیس مجمع باشگاه این امر میسر نشد.تنها پست او در صفحه رسمی‌اش رکورد کامنت در اینستاگرام را توسط هواداران استقلال شکست.

مطلب مرتبط: 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید