تخلفات گسترده فدراسیون بولینگ و بیلیارد افشا شد

قهرمان چندین دوره پاکِت بیلیارد ایران از تخلفات گسترده و جعل امضا در فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، اواخر سال گذشته رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران در سکوت خبری از سمتش کنار گذاشته شد، این در حالی بود که تاکنون وزارت ورزش هیچ‌گونه توضیحی درباره این برکناری نداده است. علی مقصود قهرمان چندین دوره پاکِت بیلیارد ایران، درباره حواشی ایجاد شده در فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران گفت: از سازمان بازرسی کل کشور با بعضی از بازیکنان تماس گرفته شد که اسنادی وجود دارد که زیرشان امضای شما قرار گرفته، آنها حدس می‌زدند که امضای ما تطابق ندارد و دست خط‌ها متفاوت است.

او افزود: من کرمانشاه زندگی می‌کنم و از من خواسته شد تا به تهران بیایم و بعضی از اسناد را اعتبارسنجی کنم. زمانی که سندها را دیدم متوجه شدم هزینه تمام مسابقاتی که به آن اعزام شده‌ایم و پول‌های آن به ما داده نشده بود را ظاهرا دریافت کرده‌اند! به عنوان مثال در هر مسابقه فقط ۵۰۰ دلار پول تو جیبی بازیکنان است که متاسفانه این پول‌ها را زمان مسابقات به ما ندادند و دیدیم که این پول‌ها دریافت شده و به جای ما رسیدهایی در قبال دریافت آن هزینه‌ها امضا شده است. من اصلاً تو عمرم آن برگه ها را ندیده بودم چه برسد به اینکه امضا کنم. نه تنها من بلکه دیگر بازیکنان هم این مشکل را دارند.

این اسنوکر باز ایران افزود: بازیکنان در سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع اعتراض کرده و بیان کردند که هیچ‌گاه چنین برگه‌هایی را امضا نکرده‌اند.

او گفت: پس از مدتی رییس فدراسیون ما را دعوت کرد، من و بعضی از بازیکنان به دیدار او رفتیم. او به ما گفت که این پول‌ها توسط برخی افراد برده شده است و خودش بی‌تقصیر است. او به ما قول داد که مشکلات را حل و جبران خسارت کند.

مقصود ادامه داد: من پنج الی شش سال رنک یک ایران بودم. هنگامی که می‌خواستم به مسابقات بین‌المللی اعزام شوم مجبور بودم از هرشخصی که میشناسم پول قرض بگیرم و با قرض در مسابقات شرکت کنم. زمانی که شما با قرض و فشار به مسابقه می‌روید برای رسیدن به رتبه‌های برتر تمرکزهای لازم را نخواهید داشت. این فشار باعث می‌شد که همواره به رتبه نهایی فکر کنیم تا بتوانیم جایزه را کسب کرده و قرض هایمان را بدهیم.

او بیان کرد: رییس فدراسیون از ما خواست که نامه‌هایی را امضا کنیم که از فدراسیون طلبی نداریم. در عوض او به ما قول داد که طلب‌هایمان را بدهد و ما هم آن نامه‌ها را امضا کردیم. من و چند نفر نامه‌ها را امضا کردیم اما دوستانی بودند که زیر بار امضا نرفتند. این موضوع برای قبل از عید سال ۹۷ بود و الان حدود یک سال چند ماه است که ما هم‌چنان به طلب‌هایمان نرسیدیم. هر وقت هم که حق‌مان را مطالبه می‌کنیم ما را سرگردان می‌کنند.

مقصود در پایان افزود: ما به اداره آگاهی ناحیه یک مراجعه کردیم و دست خط و امضاءهای خود را به آنان دادیم. امیدوارم که متوجه شوند آن دست خط های ما نبوده است.

دیدگاه تان را بنویسید