والیبالیست ایرانی بازیکن هفته جهان شد

فدراسیون جهانی والیبال، دریافت کننده لژیونر تیم ملی ایران را به عنوان بازیکن هفته انتخاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امروز (دوشنبه) فدراسیون جهانی‌ والیبال (FIVB) با منتشر کردن گزارشی، میلاد عبادی‌پور ستاره و دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران و تیم اسکرا بلچاتوف لهستان را به عنوان بازیکن هفته والیبال جهان معرفی کرد.

عبادی‌پور از سال ۲۰۱۴ به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد که از آن زمان تاکنون، یکی از ستاره‌ها و ارکان اصلی تیم ایران در همه رقابت‌ها به شمار می‌رود.

ستاره ۲۶ ساله ارومیه‌ای تیم‌ ملی ایران از تیم کاله مازندران خود را به تیم ملی رساند و با کسب عنوان نخست در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ به همراه تیم ملی ایران، توانست خود را مطرح‌ کند. او پس از دو سال حضور در شهرداری ارومیه، به بانک سرمایه پیوست و در لیگ ایران نیز به عنوان قهرمانی رسید.

او در سال ۲۰۱۷ به تیم اسکرا بلچاتوف لهستان در پلاس‌لیگا پیوست و عنوان قهرمانی را به دست آورد. او که یکی از ستاره‌های تیم اسکرا به شمار می‌رود، در فصل ۲۰۲۰ هم با توجه به تعطیلی پلاس‌لیگا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، با عنوان سومی به کار خود پایان داد.

عبادی‌پور که در المپیک ۲۰۱۶ ریو یکی از خوب‌های تیم ملی ایران بود، در تورنمنت جام بین قاره‌های ۲۰۱۷ که با سومی ایران به پایان رسید، در تیم رویایی آن رقابت‌ها قرار گرفت. او در ژانویه نیز توانست برای دومین با تیم‌ ملی ایران، جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را از شهر جیانگمن در کشور چین کسب کند.

دیدگاه تان را بنویسید