جزئیاتی درباره عرضه سهام «نماد کرونا» در بورس

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: نماد نیکوکاری در بورس آماده شده و با دو نماد کرونا یک و کرونا دو سهام عرضه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید کامل تقوی نژاد، پیش از ظهر شنبه در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، اظهار کرد: همکاران ما افرادی هستند که بدون چشم داشت در حال خدمت هستند و جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند، همانطور که می‌دانید تعدادی از همکاران ما در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: طبق گزارش‌هایی که از دانشگاه‌های علوم پزشکی رسیده است حدود ۴۰ میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی برای مقابله با این بیماری جمع شده است.

تقوی نژاد تصریح کرد: نماد نیکوکاری در بورس آماده شده و با دو نماد کرونا یک و کرونا دو سهام عرضه می‌شود، در کرونا یک سهام خریداری و در اختیار دانشگاه داده می‌شود و در کرونا دو سهام خریداری در اختیار فرد قرار گرفته می‌شود ولی سود این سهام به دانشگاه علوم پزشکی داده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه برای مقابله با کرونا تخصیص داده شده است، ۱,۲۰۰ میلیارد تومان از تجهیزاتی که خریداری شده است ایرانی است چرا که هدف ما تقویت شرکت‌های داخلی و تولید ملی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید