تصمیم جدید برای ادامه لیگ برتر انگلیس

مدیران 20 باشگاه برتر انگلیس در جلسه ای با حضور مدیران برگزاری لیگ برتر توافق کردند که 9 هفته باقی مانده لیگ حتما برگزار شود و فصل به پایان برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در جلسه ای که امروز میان مدیران لیگ برتر انگلیس و نمایندگان 20 باشگاه برتر حاضر در لیگ برتر برگزار شد تصمیم نهایی این بود که ادامه فصل تحت هر شرایطی برگزار شود و لیگ برتر انگلیس حتما به پایان برسد. پیش از این فیفا اعلام کرده بود که اعلام تیمی به عنوان قهرمان و در نتیجه سقوط دیگر تیم ها نباید صورت بگیرد و در این مورد نباید با عجله تصمیم گرفت.

باشگاه‌های  لیگ برتر همچنان معتقدند باید 92 دیدار باقی‌مانده  این فصل برگزار شود اما هنوز توافقی در مورد زمان ازسرگیری مسابقات انجام نشده است. تصور می‌شد امروز باشگاه‌ها در مورد تاریخ احتمالی 30 ژوئن برای ازسرگیری بازی توافق کنند اما بحث امروز در مورد مدل برنامه‌ریزی احتمالی بود. مدیران لیگ برتر اظهار داشتند هدف اصلی پایان دادن مسابقات است اما در زمان حاضر تمام تاریخ‌ها  در حد پیشنهاد هستند.

در اوایل ماه جاری مدیران لیگ برتر گفتند بازی‌ها فقط زمانی از سر گرفته می‌شود که شرایط بی‌خطر و مناسب باشد. از سوی دیگر قراردادهای بازیکنان زیادی از جمله ویلیان، هافبک چلسی و یان فرتونگن مدافع تاتنهام روز 30 ژوئن  به پایان می‌رسد. اگر فصل بیش از این تاریخ ادامه یابد، احتمال دارد باشگاه‌ها  بازیکنان خودشان  را قبل از پایان فصل جاری از دست بدهند. فیفا از این مسئله آگاه و به‌دنبال گزینه‌های دیگری همچون تمدید قرارداد به‌مدت کوتاه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید