مهاجم اینتر هم به میدان کمک به مقابله با کرونا وارد شد

مهاجم تیم فوتبال اینتر هم به مانند بسیاری از فوتبالیست‌های مطرح دنیا در روزهای کرونایی دست به اقدامی خیرخواهانه زد.

لینک کوتاه کپی شد

​به گزارش جی پلاس، شیوع ویروس کرونا (کووید 19) تمامی کشورهای جهان را درگیر این بیماری کرده است و کادر درمانی که شامل افراد مختلفی از جمله پزشکان و پرستاران می‌شود، در صف اول مبارزه با این بیماری هستند، از این رو افراد خیر و موسسه‌های خیریه توجه زیادی به این موضوع دارند و سعی می‌کنند با کمک‌های خیرخواهانه خود از مراکز درمانی و سازمان‌های مربوطه که این افراد در آنجا مشغول به خدمت‌رسانی هستند، حمایت کنند. در این بین فوتبالیست‌های مطرح جهان نیز سهم بسزایی در این کمک‌های خیرخواهانه داشته‌اند که جدیدترین آنها لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر است.

بر اساس گزارش سایت «فوتبال ایتالیا»، لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر تعدادی تجهیزات پزشکی و روپوش پزشکی را به بیمارستان‌های زادگاهش در شهر باهیا بلانکا در آرژانتین اهدا کرده است. این بازیکن 22 ساله که این کمک‌های خیرخواهانه را به همراه نامزد و خانواده‌اش تهیه و خود مستقیماً در دو محموله مجزا به بیمارستان‌های زادگاهش اهدا کرده است.

شهردار باهایا بلانکا از دریافت دومین محموله لائوتارو مارتینس خبر داد و اعلام کرد در مجموع این دو محموله، این مهاجم آرژانتینی و خانواده‌اش 4300 لیتر محلول ضدعفونی، 1000 جفت دستکش لاتکس، 6500 عدد روپوش پزشکی، 3800 عدد ماسک و 7000 محافظ صورت پزشکی به بیمارستان‌های این شهر اهدا کرده‌اند.

لائوتارو مارتینس با درخششی که در فصل جاری در اینتر داشته، نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است. او این فصل در 31 بازی از رقابت‌های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید