ایموجی های جدید کی منتشر می شوند؟

کنسرسیوم یونیکد در پستی اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۲۰۲۱ میلادی هیچ ایموجی جدیدی منتشر نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کنسرسیوم یونیکد سازمان غیرانتفاعی ناظر بر استانداردهای ایموجی ها و مسئول عرضه نمونه های جدید آن است. این سازمان مجموعه جدید ایموجی ها برای اندروید و iOS را درهفته جاری عرضه می کند. اما همزمان یونیکد اعلام کرده استاندارد ایموجی های آینده با ۶ ماه تاخیر در سپتامبر ۲۰۲۱ ارائه می شود.

این تاخیر مربوط به ویژگی ها و اطلاعاتی مانند کاراکترهای ایموجی جدید است. یونیکد در پستی توضیح داد به طور کلی ایموجی هایی که کنسرسیوم در ماه ژانویه تایید می کند، اصولا در ماه سپتامبر برای موبایل ها عرضه می شود. با توجه به تاخیر ۶ماهه، مهلت ارائه ایموجی های یونیکد۱۴ به سپتامبر ۲۰۲۱ منتقل می شود. به این ترتیب ایموجی های بعدی تا ۲۰۲۲ عرضه نخواهند شد.

مارک دیویس مدیر کنسرسیوم یونیکد در بیانیه ای نوشت: با توجه به شرایط فعلی، متوجه شدیم همکاران ما با چالش ها مختلفی روبرو هستند و تصمیم گرفتیم به صلاح سازمان های همکار است که زمان عرضه ایموجی ها را به تاخیر بیندازیم.

البته عرضه ایموجی هایی که در ژانویه امسال اعلام شدند به تاخیر نخواهد افتاد. این ایموجی ها بخشی از استاندارد ۱۳ یونیکد و شامل ۱۱۷ کاراکتر است که در پاییز امسال عرضه می شود.

مطلب مرتبط:به‌زودی استفاده از ایموجی در پلاک خودروها به یک استاندارد تبدیل می‌شود

دیدگاه تان را بنویسید