خوش خبر: قرارداد کولاکوویچ را فسخ شده بدانید/بحث پرداخت غرامت مطرح نیست

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به شرایط موجود قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون را فسخ شده بدانید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از صحبت‌های توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر اینکه تصمیم نهایی برای تعویق المپیک تا یک ماه آینده اعلام می‌شود، امروز شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در تماسی تلفنی با رئیس IOC برای تعویق یک ساله بازیهای توکیو به توافق رسید. بدین ترتیب رقابت های المپیک توکیو با تعویقی یک ساله روبرو شد و در تابستان 2021 برگزار می شود. اتفاقی که سبب شده وضعیت بخش قابل توجهی از ورزشکاران و شرایط آن تحت تاثیر قرار بگیرد.

با قطعی شدن تعویق المپیک حالا بحث قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران مطرح است؛ قراردادی که تا پایان المپیک 2020 اعتبار دارد و حالا با تعویق یک ساله المپیک وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال با فدراسیون ایران با تردیدهای جدی روبرو شده است.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد شرایط قرارداد ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات المپیک به تعویق افتاد و شرایط برگزاری رقابت های لیگ ملت ها هم در هاله ای از ابهام است مذاکراتی را برای فسخ قرارداد با سرمربی تیم ملی آغاز کردیم.

وی ادامه داد: قرار داد کولاکوویچ تا پایان المپیک 2020 توکیو بود و با توجه به شرایط کنونی هیچ تورنمنتی وجود ندارد که او بخواهد در ایران به کار خود ادامه دهد. ما شرایط را برای کولاکوویچ تشریح کردیم و او هم خیلی منطقی آنها را پذیرفت و اعلام کرد که انتظار این پیشنهاد را داشت. مذاکرات اولیه را با او آغاز کرده ایم تا در شرایط ایده آل پرونده را ببندیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون را باید تمام شده دانست، عنوان کرد: طرفین به دنبال این هستند که به صورت مسالمت آمیز کار را تمام کنند. اصلاً موضوع پرداخت غرامت به کولاکوویچ هم مطرح نیست، چون او فردی بسیار با شخصیت بوده و اصلاً این موضوعات را عنوان نکرده است. من با دستور داورزنی صحبت هایی را با سرمربی تیم ملی مطرح کردم و کولاکوویچ هم کاملاً شرایط را درک کرد. به این ترتیب هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و باید قرارداد او را فسخ شده دانست. 

خوش خبر در مورد انتخاب جایگزین کولاکوویچ، تصریح کرد: هنوز طرح این موضوعات زود است. ابتدا پرونده ایگور باید کاملاً بسته شود و سپس جلساتی در فدراسیون والیبال برگزار شود، اما با توجه به تعطیلات نوروز و شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جلسه وجود ندارد. قطعاً به زودی و پس از برگزاری جلسات فنی و هیأت رئیسه درمورد تمام مسائل تصمیم گیری خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید