پرویز هادی: مردم مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنند

کشتی‌گیر دارنده مدال برنز جهان گفت: از مردم شریف ایران تقاضا دارم که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ پرویز هادی دارنده مدال های برنز جهان، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا و پهلوان کشور با بیان این مطلب افزود: اولا از مردم عزیز ایران می‌خواهم که نکات ایمنی و بهداشت فردی را برای مقابله با این ویروس رعایت کنند و دوما اینکه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دارویی برای این ویروس پیدا نشده است، بهترین راه پیشگیری در خانه ماندن است و مردم عزیز در صورت امکان خرید شب عید، دید و بازدید و مسافرت های خود را به بعد از خلاص شدن از این ویروس مشکل ساز موکول کنند.

هادی تصریح کرد: مردم چین با رعایت کردن نکات بهداشتی و دستورالعمل ها و در خانه ماندن توانستند که زنجیره شیوع این ویروس را بشکنند و در حال حاضر ابتلای این ویروس در این کشور فروکش کرده است، پس بهترین راهکار مبارزه با کرونا در خانه ماندن است.

وی با آرزوی اینکه هرچه زودتر شر این ویروس خطرناک از سر ملت ایران کم شود، در مورد روند آماده سازی خود تصریح کرد: هم اکنون در تبریز به همراه برادر خود در مکانی ضدعفونی شده و با رعایت تمامی نکات بهداشتی به صورت خصوصی تمرینات خود را پیگیری می کند، تا آمادگی خود را در این شرایط حفظ کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید