درخواست از کمیته ملی المپیک برای پیگیری حق روئینگ ایران در کسب سهمیه

فدراسیون قایقرانی با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک خواستار پیگیری حق دو ملی پوش روئینگ برای کسب سهمیه المپیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون جهانی روئینگ در نامه ای  به فدراسیون های ملی اعلام کرده بود مسابقات انتخابی المپیک لغو شده و دیگر برگزار نمی شود. از این رو قرا است در روز سه شنبه هفته جاری جلسه ایدر فدراسیون جهانی برگزار شود و در مورد نحوه توزیع سهمیه ها تصمیم گیری شود.

فدراسیون ایران امروز (دوشنبه) نامه ای به کمیته ملی المپیک ارسال می کند و خواستار مکاتبه کمیته ملی المپیک با IOC  شده است.

با توجه به اینکه بهمن نصیری  و نازنین ملایی شانس های اصلی کسب سهمیه المپیک ایران هستند، بنابراین فدراسیون از کمیته ملی المپیک در این نامه درخواست کرده که پیگیر این باشد حق ورزشکاران ایران ضایع نشود و تصمیم فدراسیون جهانی به گونه ای نباشد که ایران موفق به کسب سهمیه نشود.

بهمن نصیری  و نازنین ملایی قرار بود در شرایط قرنطینه برای مسابقات انتخابی المپیک تمرین کنند اما با شرایط حال حاضر و لغو انتخابی المپیک برای 10 روز به خانه می روند با این حال افشین فرزام برنامه تمرینی را به آنها داده است تا در این مدت دچار افت نشوند. 

مسابقات انتخابی المپیک قرار بود اردیبهشت 99 در تایلند برگزار شود اما مکان این رقابتها به دلیل شیوع ویروس کرونا از تایلند به سوئیس تغییر کرد و در نهایت هم لغو شد.

دیدگاه تان را بنویسید