گزارش جی پلاس

فوتبالیست هایی که سال 98 عروس و داماد شدند + تصاویر / از سرخابی ها و کاپیتان های سپاهان تا دوقلوهای محمدی

سال 98 با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که داشت، برای فوتبالیست ها سال چندان بدی نبود و تعدادی از آن ها ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در سال 98 ازدواج فوتبالیست ها نسبت  به سال های گذشته بیشتر بود. در این بین بیش از سایرین، فوتبالیست های استقلال، پرسپولیس و برخی لژیونرها به چشم آمدند؛ افرادی مانند مهدی ترابی، مهدی قایدی، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و ... این روزها در  اوایل زندگی مشترک خود هستند.

در آغاز سال 99 شمسی نگاهی به اسامی فوتبالیست هایی انداختیم که سال گذشته متاهل شدند که در میان آن ها فوتبالیست های خانم هم دیده می شوند که از دست بر قضا، با فوتبالیست مرد ازدواج کردند تا یک خانواده تمام فوتبالی را تشکیل بدهند.

 در ادامه جی پلاس نگاهی با این ورزشکاران انداخته است.

حسین پاپی و الهام فرهمند

حسین پاپی و الهام فرهمند

در آخرین روزهای سال 97 زمزمه ازدواج کاپیتان تیم مردان سپاهان با کاپیتان تیم زنان سپاهان مطرح شد و بالاخره یکی دو روز مانده به نوروز 98 این دو راهی خانه بخت شدند تا اولین خانواده کاملا فوتبال در نخستین روزهای این سال تشکیل شود.حسین پاپی تمام سال های فوتبال خود را در سپاهان بازی کرد و در پایان لیگ هجدهم به فوتبالش خاتمه داد اما الهام فرهمند همچنان به فوتبالش ادامه می دهد و ستاره تیم زنان سپاهان است. باشگاه سپاهان هم در پی اقدام دو فوتبالیست این باشگاه، مراسم دیگری را برای آن ها در نظر گرفت و به آن ها هدیه داد.

 

علی قلی زاده و یاسمن فرمانی

علی قلی زاده و یاسمن فرمانی

بازیکن ایرانی شارلوا بلژیک بعد از یک سال حضور در بلژیک تصمیم به ازدواج گرفت. او همانند حسین پاپی از یک فوتبالیست دیگر خواستگاری کرد و با یاسمن فرمانی، فوتبالیست تیم بانوان ملوان بندرانزلی زندگی تشکیل داد.قلی زاده که جزو بازیکنان تیم ملی ایران هم محسوب می شود در حال حاضر در تیم شارلوا می درخشد و از دوران مصدومیت خود فاصله گرفته است. یاسمن فرمانی هم به علت حضور قلی زاده در بلژیک راهی این کشور شد تا در کنار قلی زاده حضور داشته باشد.

 

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

هافبک پرسپولیس تابستان سال گذشته به جرگه متاهلین پیوست. او مراسم ازدواج خود را هم تابستان برگزار کرد تا زندگی مشترکش را هم آغاز کند. نعمتی از بازیکنان بی حاشیه پرسپولیس محسوب می شود که همواره بازی های موثری برای این تیم انجام داده اما مصدومیت بد موقع در ابتدای فصل جاری لیگ برتر او را از دوران پر فروغش دور کرد و الان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم پرستاره پرسپولیس کار دشواری دارد.

 

مهدی قایدی

مهدی قائدی

شاید در استقلال انتظار ازدواج هر بازیکنی می رفت جزو مهدی قاِدی. بازیکنی که از دوران حضورش در استقلال نتوانست بازی های مورد انتظار هواداران را انجام دهد، با ازدواج و فعالیت زیر نظر آندره آ استراماچونی توانست آقای گل لیگ در نیم فصل نخست شود و یکی پس از دیگری موفقیت ها را کسب  کند.

او در شرایطی در 19 سالگی ازدواج کرد که از این اتفاق به عنوان مهم ترین لحظه زندگی خود یاد کرده و گفته موفقیت هایش به خاطر ازدواج است. قایدی بعد از هر گلی که می زند آن را به همسرش هدیه می دهد.

مهدی ترابی

بازیکن بااخلاق پرسپولیس هم که تبدیل به فوق ستاره این تیم شده، دی ماه سال گذشته ازدواج کرد. او به علت شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی، مراسم بی سروصدایی گرفت و به احترام شهدای دی ماه، هیچ موسیقی در مراسم ازدواجش پخش نشد تا به این شکل زندگی مشترکش را آغاز کند. ترابی از بازیکنان موثر پرسپولیس زیر نظر هر سه مربی اخیر این تیم محسوب می شود که در خط حمله پرسپولیسی ها می درخشد و چه بسا با ادامه این روند راهی خارج از کشور شود.

میلاد و مهرداد محمدی

میلاد و مهرداد محمدی

میلاد و مهرداد محمدی، دو فوتبالیست لژیونر و ملی پوش فوتبال ایران هم اوایل زمستان سال 98 در یک روز ازدواج کردند تا به این ترتیب، علاوه بر تاریخ تولدشان، تاریخ ازدواج شان هم مشترک باشد. این دو برادر دوست داشتنی که فوتبال را از محله های جنوب تهران آغاز کردند و خیلی زود رشد کردند، اکنون در خارج از کشور بازی می کنند. میلاد محمدی در خنت بلژیک و مهرداد محمدی در آوس پرتغال بازی می کنند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی هم حضور داشتند و روزهای خوبی را سپری می کنند.

شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده سومین پرسپولیسی بود که امسال متاهل شد. مدافع مستحکم پرسپولیس که در میان هواداران محبوبیت بالایی دارد با اعلام مهرداد میناوند پرده از این اتفاق مهم در زندگی خود برداشت. او قصد داشت بعد از برگزاری مراسم ازدواجش، این موضوع را اعلام کند. خلیل زاده آخرین فوتبالیسیتی است که در سال 98 داماد شده است.

سردار آزمون

او هنوز ازدواجش را اعلام نکرده اما چند ماه قبل در برنامه دورهمی به مهران مدیری گفت که در شرف ازدواج است و تا پایان سال 98 این اتفاق رخ خواهد داد. او تاکنون تصاویری هم از نامزد خود منتشر کرده است اما هنوز ازدواجش را اعلام نکرده است. سردار در حال حاضر در روسیه بازی می کند و جزو ستاره های زنیت سن پترزبورگ به شمار می رود.

دیدگاه تان را بنویسید