حذف ناباورانه بهمنیار در آستانه المپیک توکیو در کاراته وان اتریش

کاراته‌کار گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با شکست مقابل کاراته‌کار فرانسوی از کسب مدال در رقابت‌های لیگ جهانی سالزبورگ بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان از امروز جمعه با حضور ۶۲۵ کاراته‌کار به میزبانی سالزبورگ اتریش آغازشده و سارا بهمنیار، ملی‌پوش گیلانی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم به روی تاتامی رفت.

وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کاراته بانوان با رقابت ۴۰ کاراته‌کار از ۳۴ کشور آغازشده و بهمنیار در نخستین با قرعه استراحت روبه‌رو شد؛ وی در دور دوم به مصاف جیما مورالس از اسپانیا رفت.

رقیب اسپانیایی در کاراته وان پیشین در دوبی در مکان نهم ایستاده، وی در لیگ جهانی سالزبورگ مقابل بهمنیار با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد و از دور مسابقات حذف شد.

ملی‌پوش گیلانی در دومین دیدار خود به مصاف ریچیا الکساندرا از کشور فرانسه رفت، رقیب فرانسوی نشان‌های نقره لیگ جهانی توکیو و شانگهای در سال ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد؛ بهمنیار در نبردی ناباورانه با نتیجه شش بر دو مقابل ریچیا تن به شکست داد.

ریچیا در دور چهارم مقابل باخرینیسو بابایوا از ازبکستان به پیروزی رسیده و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت، وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه شش بر دو مقابل میهو میاهارا از ژاپن تن به شکست داده و سارا بهمنیار با توجه به عدم صعود کاراته‌کار فرانسوی به دیدار فینال از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید