برنامه رژیم غذایی هوشمند ابداع شد

محققان یک برنامه رژیم غذایی هوشمند ابداع کرده‌اند که می‌تواند خوراکی‌هایی را که کاربر مصرف می‌کند و گام هایی را که بر می‌دارد، ردیابی کند. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد که هر روز با متخصص تغذیه ارتباط داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به گزارش روزنامه دیلی میل، محققانی که این برنامه را ابداع کرده‌اند می‌گویند این رژیم غذایی جدید هوشمند که از یک برنامه تلفن همراه و ردیاب‌های پوشیدنی استفاده می‌کند، به کاربر اجازه می دهد که در عرض تنها سه ماه یک استون (۶.۳ کیلوگرم) وزن کم کند.

کاربران با استفاده از این رژیم غذایی، یک گام سنج و «ترازوهای هوشمند» دریافت می‌کنند که با اتصال به برنامه ای بر روی تلفن همراه آنها، به کاربران اجازه می دهد دائماً کاهش وزن، شمارش گام و خواب خود را ردیابی کنند.

محققان می‌گویند، به نظر می‌رسد که مشاهده فوری شواهد کاهش وزن به افراد انگیزه می‌دهد که رژیم غذایی ۱۲ هفته ای خود را ادامه دهند.

همچنین کاربران در یک گروه ۱۴ نفره از افراد هم سن و سال خود که این رژیم را آغاز کرده‌اند قرار می‌گیرند و توسط یک متخصص تغذیه یا رژیم غذایی مورد تعلیم قرار می گیرند. از طریق این برنامه می توان هر روز با کارشناسان برای مشاوره، حمایت و ایجاد انگیزه تماس گرفت.

در طول این برنامه سه ماهه، افراد همچنین به دستورالعمل‌های سلامتی و مقاله های روزانه که شامل موضوعاتی مانند برنامه ریزی غذایی و نحوه دسترسی به خواب بهتر و چگونگی غلبه بر غذا خوردن های احساسی می شود، دسترسی دارند.

دیدگاه تان را بنویسید