با خوردن این خوراکی خوشمزه تا عید کاهش وزن دهید!

گل کلم، کاهش دهنده سریع سلول‌های سرطانی است و جلوی رشد آن را می‌گیرد. باعث هضم بهتر غذا می‌شود و از انواع آرتروز پیشگیری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خوراکی های بسیاری برای کاهش وزن و لاغر شدن وجود دارد. این بار می خواهیم طرز تهیه گل کلم سوخاری را به شما آموزش دهیم. با این خوراک تا عید می توانیم وزن تان را کم کنید.

گل کلم سوخاری برای کاهش وزن 

چون می‌دانم این روزها ممکن است وقت‌تان برای غذا درست کردن کم باشد پیشنهاد می‌کنم این غذای خوشمزه‌ای را که می‌خواهم به شما یاد بدهم درست کنید.

البته اصلش به عنوان پیش غذاست.

گل‌کلم کاهش دهنده سریع سلول‌های سرطانی است و جلوی رشد آن را می‌گیرد. باعث هضم بهتر غذا می‌شود و از انواع آرتروز پیشگیری می‌کند.

دردهای مزمن خاص روده را کاهش میدهد و یک خبر خوبی که خانم‌ها را خوشحال می‌کند این است که ماده غذایی فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است.

طرز تهیه گل کلم سوخاری برای کاهش وزن

- اول از همه یک گل کلم متوسط را به قطعه‌های کوچک خرد کنید.

- بشورید و داخل یک قابلمه آب با کمی نمک بریزید. بگذارید چند جوش بزند. فقط مراقب باشید له نشود و زیاد نپزد چون اینقدر بافتش ظریف است که نیازی به زمان زیاد برای پختن ندارد. همین که مقداری نرم شود کافی است.

- بعد دو تا تخم‌ مرغ را خوب هم بزنید و تو یک قابلمه کوچک مثلا شیرجوش تا نصفه روغن مایع مخصوص سرخ کردنی بریزید و بگذارید حسابی داغ بشود. 

- بعد از این‌که گل کلم‌ها نرم شدند، درون آبکش بریزید. بعد در یک ظرف مناسب یک لیوان آرد سوخاری بریزید. اگر از پودرهای آماده استفاده می‌کنید که نیازی نیست چیزی بهش اضافه کنید. اما اگر خودتان می‌خواهید پودر سوخاری درست کنید؛ نان‌های باگت که بیات می‌شوند را دور نریزید. 

-بگذارید داخل سینی چند روزی بمانند تا خوب خشک بشوند، بعد آسیابشان کنید و به آن طعم دهنده مثل نمک، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، ادویه و زنجبیل یا هر ادویه دلخواه دیگری اضافه کنید. 

- پس ازاین که گل کلم‌ها نرم شدند، و کمی خنک شدند و آبشان را بگیرید. حالا به ترتیب گل کلم‌ها را اول در تخم‌مرغ، سپس در آرد سوخاری و در انتها داخل روغن خیلی داغ شده بریزید و اجازه دهید سرخ شوند. بعد روی دستمال حوله‌ای آشپزخانه قرارشان بدهید که روغن اضافی‌شان گرفته بشود. 

- در نهایت که تمام گل کلم‌ها تمام شدند به ظرف مورد نظر منتقل و با کمی سبزیجات تزئین و سرو کنید. 

و برای سس هم یک قاشق شوید تازه‌ی خرد شده، یه حبه سیر له شده و مقداری نمک و فلفل سیاه را با نصف لیوان سس مایونز مخلوط کنید و کنار کلم سوخاری بریزید

 

دیدگاه تان را بنویسید