فخری: کسب سهمیه با وجود دو تورنمنت باقیمانده کار بزرگی بود/ به هدف‌مان رسیدیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: کسب سهمیه با وجود دو تورنمنت باقیمانده کار بزرگی بود و از این اتفاق خوشحالیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ پیمان فخری در مورد کسب سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک 2020 در جام‌جهانی لهستان اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی بود و کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم. چین، ژاپن و مجارستان را شکست دادیم و با آلمان هم خیلی خوب بازی کردیم.

وی ادامه داد: از عملکرد بچه‌ها خیلی راضی‌ام چون هرچه داشتند در توان گذاشتند. همین که دو تورنمنت مانده توانستیم سهمیه المپیک را قطعی کنیم، کار بزرگی بود.

فخری با اشاره به پیروزی مقابل مجارستان و کسب مقام پنجم گفت: پیروزی مقابل مجارها واقعا دلچسب بود. بازیکن این تیم توانست در بخش انفرادی قهرمان جهان شود اما ما آنها را شکست دادیم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: مجتبی عابدینی در انفرادی خیلی خوب کار کرد و به بازیکنی از فرانسه باخت که 2 بار در ماه‌های گذشته قهرمان گرندپری شده بود. فرانسوی‌ها در این دوره تیم بسیار قدرتمندی داشتند و در نهایت هم با شکست کره قهرمان بخش تیمی شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با قطعی شدن سهمیه‌ها در رقابت‌های بعدی با قدرت حاضر می‌شوید، گفت: بله، ما همچنان با قدرت ادامه می‌دهیم چون می‌خواهیم رنکینگمان برای المپیک خوب باشد تا به قرعه مناسبی بخوریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید