دیدار سپاهان و پرسپولیس لغو شد/ فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان بعد از کش مکش فراوان لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ به گفته کریم باقری دیدار سپاهان و پرسپولیس پس از یک ساعت وقفه رسما لغو شد. 

همچنین در ادامه، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات با اعلام لغو شدن این بازی گفت: از اول این اراده نبود که بازی برگزار شود. با این وضعیت باید منتظر گزارش داور و ناظر بازی باشیم تا تکلیف این دیدار مشخص شود.

*گل محمدی: نمی دانم چرا سپاهانی ها به زمین نیامدند؟

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، پس از لغو بازی این تیم با سپاهان گفت: ما طبق برنامه از پیش تعیین شده، در ساعت ۱۴:۴۵ در رختکن بودیم و آماده برگزاری بازی بودیم و به ما گفتند که نیم ساعت به آن‌ها فرصت دهیم. حتی این نیم ساعت هم به آن‌ها فرصت دادیم. سپاهانی‌ها ۲۰ دقیقه برای گرم کردن فرصت داشتند و حتی تعدادی از بازیکنان این تیم می‌توانستند به صورت نمادین تمرین کنند اما حتی تدارکات تیم‌شان هم به صورت نمادین به ورزشگاه نیامدند. ما بیش از ۳۰ دقیقه برای آن‌ها صبر کردیم اما آن‌ها به زمین نیامدند و این باعث تعجب من بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما نهایت همکاری را با سازمان لیگ و سپاهان داشتیم. من نمی‌دانم چرا وقتی آن‌ها ۲۰ دقیقه زودتر رسیدند، هم به زمین نیامدند و من از این موضوع تعجب کردم. کسی از بازیکنان سپاهان و تدارکات این تیم به زمین نیامدند.

*مدیرعامل سپاهان: بازیکنان ما مشغول گرم کردن بودند

همچنین تابش، مدیرعامل سپاهان در واکنش به لغو بازی و نیامدن سپاهانی ها به زمین گفت: بازیکنان ما در راهرو مشغول گرم کردن بودند و به ناظر مسابقه بارها اعلام کردیم آماده بازی هستیم.

وی افزود: به ما اعلام کردند اگر این بازی لغو شود، میزبانی باشگاه‌ها در آسیا و تیم ملی در مسابقات جام جهانی به خطر می‌افتد.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه چرا برای گرم کردن کنار زمین نیامدند اظهار کرد: برخلاف اظهارات آقایان حتما نیاز نیست که تدارکات کنار زمین باشند.

او با انتقاد از لغو بازی گفت: چطور در فینال جام حذفی که همین هواداران پرسپولیس عاملش بودند، 4 ساعت صبر می‌کنند و بازی را به تعویق می‌اندازند؟

دیدگاه تان را بنویسید