مهدی: داور می‌تواند نیم ساعت دیگر برای سپاهان صبر کند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: داور می‌تواند نیم ساعت دیگر هم طبق آئین‌نامه برای حریف صبر کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سه اظهار داشت: من با سرپرست دو تیم صحبت کرده‌ام و بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود یک مشکل ایمنی و امنیتی برای سپاهان پیش آمده بود که با مدیریت یگان ویژه این مسأله حل شد.

وی در مورد اینکه مگر نباید نیم ساعت منتظر حریف بود و بعد سوت زده شود، گفت: بله، اما شرایط تعامل هم وجود دارد کمک می‌کنیم این مسابقه برگزار شود قشنگ‌تر این است که هر دو تیم همزمان با هم وارد زمین شوند اما داور طبق آئین‌نامه می‌تواند نیم ساعت دوم هم برای حریف صبر کند و این به تشخیص داور است.

مهدی در مورد اینکه چرا مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت:‌نهادهای نظارتی و بهداشتی کشور دستورالعملی به ما دادند که ما به واسطه آن و برای کنترل شیوع ویروس کرونا به آن گردن نهادیم.

وی تصریح کرد: بارها در رسانه‌ها گفته شده تأخیر نیم ساعته در برگزاری مسابقه بی‌احترامی به شخصیت مسابقه است. من تلاش می‌کنم این بحران را جمع کنم و تصاویر زنده بازی پرسپولیس و سپاهان را در تلویزیون دیدم.

وی در مورد وضعیت پول بلیت تماشاگران خریداری شده گفت: چون پرداخت‌ها الکترونیک بوده به ما تضمین داده شده که این پول یا در حساب هواداری ذخیره می‌شود یا به صاحب حساب برگردانده می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید