تیم ملی قایقرانی معلولان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در اسفند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که دوباره قهرمانی خود را در آسیا تکرار کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود مهدوی‌نیااز برگزاری آخرین اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو با حضور ۷ قایقران در دریاچه ورزشگاه آزادی خبر داد و افزود: آخرین اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از دوم اسفند با حضور شهلا بهروزی‌ راد، رویا سلطانی، سارا عبدالملکی، اسلام جاهد، نادر عیوضی، مسعود قیصری و امین آغنده در دریاچه ورزشگاه آزادی برپا می‌شود و تا ۲۸ اسفند قبل از اعزام تیم به تایلند ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا نیز سهمیه قایقرانی در رشته پاراکانو توزیع خواهد شد یا خیر؟ گفت: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در قایقرانی معلولان خردادماه در هانوفر آلمان برگزار می‌شود. این مسابقات نوعی تدارکات و آماده‌سازی تیم برای شرکت در قهرمانی جهان در آلمان است. البته ما در شش دوره گذشته، قهرمان آسیا شدیم و امیدواریم در این دوره نیز قهرمانی را تکرار کنیم.

مهدوی‌نیا پیرامون این پرسش که با توجه به کسب تنها یک سهمیه در قایقرانی معلولان توسط شهلا بهروزی‌راد در پاکارانو مسافت ۲۰۰ متر، انتظار کسب چند سهمیه دیگر در آلمان قابل پیش‌بینی است، اظهار کرد: تلاش بر این است که برای اولین بار در آلمان تعداد سهمیه‌های خود را افزایش دهیم حال این که امکان کسب چند سهمیه دیگر داشته باشیم، قابل پیش‌بینی نیست و بستگی به شرایط مسابقات دارد.

وی همچنین به حضور روانشناس، ماساژور و متخصص تغذیه در کنار تیم اشاره کرد و گفت: با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی یک تیم از متخصصان تغذیه، ماساژور و روانشناس نیز کنار تیم در اردوی آمادگی حضور خواهند داشت تا تیم قدرتمندی را به مسابقات آینده و بویژه کسب سهمیه اعزام کنیم.

مهدوی‌نیا در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تمام نفرات حاضر در اردوی آمادگی به قهرمانی آسیا تایلند اعزام خواهند شد یا خیر؟ افزود: ورزشکاران حاضر در اردوی آمادگی در چند مرحله از نظر  آمادگی جسمانی، رقابتی و  روانشناسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت بهترین‌ها عازم تایلند می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید