نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الاهلی؛

نامجو مطلق: می خواهیم در کویت برنده باشیم/ مربی الاهلی: مصدومیت عمر السومه رفع شد

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت که آبی پوشان در این مسابقه به دنبال سه امتیاز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید نامجومطلق پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم فرهاد مجیدی سرمربی تیم دچار کسالت شده است و نتوانست در نشست خبری شرکت کند. بازی مشکلی با تیم الاهلی که یکی از تیم‌های خوب عربستان است، داریم، اما استقلال شرایط خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه بازیکنان مصدوم زیادی داریم، اما آنقدر از نظر کیفیت فنی بازیکنان در سطح بالایی هستند که می‌توانند جای بازیکنان مصدوم را پر کنند. با انگیزه‌ای که بین بازیکنان وجود دارد، برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: احترام زیادی برای تیم الاهلی قائل هستیم و می‌دانیم تیم باکیفیتی است، اما ما استقلال هستیم، دو بار قهرمان آسیا شده و دو فینال دیگر در آسیا حضور داشته‌ایم و جزو تیم‌های پرافتخار در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فردا نیز مقابل الاهلی بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

مربی الاهلی: البلایلی آماده بازی با استقلال است

مازن بهلکی، مربی الاهلی در نشست خبری این دیدار گفت: در ابتدا باید از مدیر و رئیس باشگاه تشکر کنم که در این بازی بازی به من به عنوان مربی تیم اعتماد کردند. از کویت نیز به خاطر این میزبانی خوب و استقبالشان تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: عمر السومه از مصدومیت رها شده و یوسف البلایلی آماده بازی است. سعید المولد در این بازی خاطر مصدومیت حضور ندارد. نوح موسی نیز به خاطر مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. برای دیدار با استقلال آماده هستیم و به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید