مادر شهید بابایی سرپرست نمادین کاروان پارالمپیک شد

طی مراسمی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، سالن شماره یک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به نام پهلوان گمنام مرحوم حاج محمد مهر آیین نام گذاری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به مناسبت دهه مبارک فجر و طی مراسمی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک که با حضور عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها و روسای فدراسیونهای جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان برگزار شد، سالن شماره یک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به نام مرحوم حاج محمد مهرآیین نام گذاری شد.

همچنین در این مراسم از مادر شهید محمد بابایی و خانواده مهرآیین تجلیل به عمل آمد و مرامنامه جامعه ورزش پارالمپیک رونمایی شد.
در ادامه این مراسم یاماهورا بابایی مادر شهید محمد بابایی به عنوان سرپرست نمادین کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو معرفی شد.
در هر دوره از بازیهای پارالمپیک و پاراآسیایی سرپرستان نمادین کاروان جانبازان و معلولان به نام فرزندان شهید دفاع مقدس و مدافع حرم انتخاب شده اند که در این دوره نیز مادر شهید محمد بابایی سرپرست نمادین کاروان ایران در پارالمپیک توکیو معرفی شد.

از سوی کمیته ملی المپیک نیز تابلوی فرشی به عنوان یادبود به خانواده مرحوم مهرآیین تقدیم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید