مهاجری:‌ به برد مقابل شاهین شهرداری نیاز داریم/ سخت ترین بازی در فصل فردا خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: یکی از بازی سخت ما در طول این فصل خواهد بود که امیدواریم با دست پر از زمین خارج شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ رضا مهاجری پیش از دیدار با شاهین بوشهر در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم . شاهین دچار تغییر تحولات خاصی شده و آماده یک بازی سخت هستیم.

وی تصریح کرد: با باخت هفته قبل مقابل سایپا شرمنده هواداران شدیم ولی برای جبران نیاز مبرم به برد فردا داریم گرچه کاری سخت است ولی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم.

سرمربی نساجی در خصوص غایبین فردا تیمش هم اذعان داشت: محروم نداریم ولی پروسه سرما خوردگی باعث شده چند بازیکن دچار مشکل شوند ولی برای یک بازی سخت اماده ایم و این را به بازیکنان نیز یادآور شده ایم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما خدا را شکر شروع خوبی داشتیم خوب پیش می رفتیم ولی اتفاقاتی که افتاد باعث شد روند کارمان کند شود ولی با درک این شرایط حتی در خانه هم که می باختیم هوادران راضی بودند ولی اگر به شرایط فوتبالی مورد نظر دست یابیم قطعاً حریف سختی خواهیم بود.

وی در خصوص دربی امروز استقلال و پرسپولیس هم بیان داشت: تمام ذکر و فکرم بازی فردا مقابل شاهین است و می دانیم هوادران شاهین هم مثل نساجی به خوبی تیمشان را تشویق می کنند.

وی در خصوص رزومه مربیگری اش هم بیان داشت: سعی کرده ام دست روی زانوی خودم بزارم و از لیگ دو شروع کردم و در پروسه سه ساله سیاجامگان را به لیگ برتر آوردیم که این حاصل گذاشتن وقت برای کارم بوده که این را به بچه های تیمم گفته ام و همیشه سعی کرده ام خودم را به روز کنم تا به هدفم برسم.

رضا مهاجری در خصوص جذب بازیکن بوشهری تیمش هم اظهار داشت: حسین ماهینی از زمانی که استقلال اهواز بود من مربی اش بودم و شروع فوتبالش با من بود و خیلی هم تلاش کردم تا ایشان را جذب کنم و به این انتخاب افتخار می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید