رکورددار پرتاب وزنه آسیا از خداحافظی منصرف شد

رکورددار پرتاب وزنه آسیا با حضور در فدراسیون دوومیدانی، از تصمیمش چند روز قبلش مبنی بر خداحافظی از دنیای قهرمانی منصرف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه جلسات هماهنگی برنامه‌ریزی برای ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک، جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی شاهین مهردلان قهرمان پرتاب وزنه ایران و رکورددار پرتاب وزنه داخل سالن آسیا برای کسب سهمیه المپیک امروز برگزار شد.

در این نشست که با حضور پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، مرتضی غلامی خزانه‌دار و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، شاهین مهردلان و حمید ابراهیم‌نژاد (مربی) برگزار شد، برنامه‌های اردویی داخلی، حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی و حمایت‌های مالی از مهردلان بررسی و‌ به تصویب رسید.

حضور مهردلان در فدراسیون در حالی بود که او چند روز قبل با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که به دلیل بی‌توجهی مسئولان از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند.

نکته دیگر حضور حمید ابراهیم‌نژاد مربی مهردلان در این جلسه بود. ابراهیم‌نژاد سه سال قبل و با اعلام رسمی دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای همیشه و مادام‌العمر محروم شده بود، اما ظاهراً توانسته این محرومیت را تقلیل داده و به پایان برساند و حالا قرار است به عنوان مربی رکورددار آسیا فعالیت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید