نتایج روز اول از هفته هجدهم لیگ برتر ؛

سپاهان با اختلاف 2 امتیاز پایین تر از پرسپولیس در رده دوم/ شاهین به اولین برد خود دست یافت+ جدول رده بندی

روز اول از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در ادامه هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز (جمعه) تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف فولاد خوزستان رفت و موفق شد میهمانش را 2 بر یک شکست بدهد.

در این بازی کی‌روش استنلی در دقیقه 5 و محمد محبی در دقیقه 63 برای سپاهان و حسن بیت‌سعید در دقیقه 80 برای فولاد گلزنی کردند.

قضاوت این بازی بر عهده موعود بنیادی‌فرد بود که به شایان مصلح، امید نورافکن و کی‌روش استنلی از سپاهان و وحید حیدریه، عارف آقاسی، شهاب گردان، فرزاد جعفری، موسی کولیبالی و جواد نکونام (سرمربی) از فولاد کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه حمیدرضا رجبی، مربی فولاد در اواخر نیمه اول با کارت قرمز داور مواجه و از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

سپاهان با این برد 35 امتیازی شد و پس از پرسپولیس 37 امتیازی در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. فولاد نیز با قبول پنجمین باخت این فصل 24 امتیازی باقی ماند و از رده هشتم تکان نخورد.

 

نساجی 1 - سایپا 3

 در ادامه بازی‌های امروز (جمعه) هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نساجی مازندران و سایپا از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که سایپا موفق شد با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کند.

محمدرضا سلیمانی (18 - پنالتی)، امیرحسین حسین‌زاده (30) و آرمان رمضانی (58) گل‌های سایپا را به ثمر رساندند. مجتبی بیژن (61) نیز زننده تک گل نساجی بود. نساجی دقیقه 70 صاحب ضربه پنالتی شد که مجتبی ممشلی ابتدا آن را تبدیل به گل کرد، اما داور دستور به تکرار ضربه داد و در بار دوم توپ این بازیکن به تیر دروازه خورد و گل نشد.

شاگردان ابراهیم صادقی با این پیروزی 18 امتیازی شده و در جایگاه یازدهم قرار گرفتند و شاگردان رضا مهاجری نیز، با 19 امتیاز در رده دهم باقی ماندند.

مصطفی مدبر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا با حضور در ورزشگاه شهید وطنی شاهد پیروزی پرگل تیم‌شان بودند.

تراکتور 2 - ذوب آهن 1

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (س) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

در این بازی حمزاوی اوکاچا در دقیقه 46 و ساسان انصاری در دقیقه 63 برای تراکتور گلزنی کردند و هادی محمدی نیز در دقیقه 57 تک گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند.

علی صفایی قضاوت دیدار تراکتور تبریز - ذوب‌آهن اصفهان را بر عهده داشت. او در این بازی به احسان حاج‌صفی و میلاد فخرالدینی از تراکتور و  علیرضا منظمی و هادی محمدی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی در این مسابقه 33 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رسیدند . میودراگ رادولوویچ، سرمربی تازه وارد ذوب‌آهن نیز در این بازی پس از پیروزی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی، اولین شکست خود با تیم اصفهانی را تجربه کرد.

شاهین بوشهر 3 - پیکان 1

 تیم شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیدار خارج از خانه خود مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به برتری 3 بر یک دست یافت.

این دیدار از ساعت 15 امروز (جمعه) با قضاوت بیژن حیدری آغاز شد که برای تیم میزبان شهریار مغانلو (77 - پنالتی) گلزنی کرد، اما تک گل پیکانی‌ها نتوانست آنها را از شکست سنگین خارج از خانه نجات بدهد. سجاد حیدری‌مقدم (8)، سجاد مشکل‌پور (27) و اسماعیل شریفات (38) گلزنان تیم میهمان بودند که هر سه گل آنها در نیمه نخست به ثمر رسید تا شاهین شهرداری بوشهر به این ترتیب به نخستین پیروزی فصل خود دست یابد.

امیرحسین کریمی، محمد ستاری، ابراهیم صالحی و شهریار مغانلو از پیکان و ماکسیما کویلیتایا و اسماعیل شریفات از شاهین شهرداری با کارت زرد داور جریمه شدند.

شاهین با این پیروزی علاوه بر کسب اولین سه امتیاز فصل خود، 10 امتیازی شد تا پس از 18 هفته امتیازهای او دو رقمی شود با این حال، جایگاهش در انتهای جدول تغییری نکرد. پیکان نیز 13 امتیاز باقی ماند.

پارس جنوبی 1- گل گهر 1

پارس جنوبی و گل‌گهر امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار محمد نوری برای پارس جنوبی و یونس شاکری برای گل‌گهر گل‌زنی کردند.

در دیدار پارس جنوبی و گل‌گهر که با هفت کارت زرد، دیدار پربرخوردی بود، پارس جنوبی با گل دقیقه ۳۵ محمد نوری پیش افتاد و نیمه نخست را با برد به رختکن رفت اما با شروع نیمه دوم نتوانست از گلش دفاع کند و در دقیقه ۵۴ دروازه‌اش توسط یونس شاکری باز شد. پس از این گل مجید جلالی، سرمربی گل‌گهر گادوین منشا را به زمین آورد تا شاید او در نخستین بازی برای تیم جدیدش بتواند راه‌گشا باشد اما این اتفاق نیفتاد و بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه پارس جنوبی با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی و گل‌گهر با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و تغییری در موقعیت آن‌ها در جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر حاصل نشد.

جدول رده بندی تا پایان روز اول از هفته هجدهم لیگ برتر

55

دیدگاه تان را بنویسید