گزارش جی پلاس از حاشیه‌های نشست خبری جشنواره فیلم فجر/ عکس

نشست خبری سی و‌ هشتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. این نشست حاشیه‌هایی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امروز (پنجشنبه) در پردیس سینمایی ملت (سینمای اهالی رسانه) برگزار شد. این نشست فارغ از متن، حاشیه‌هایی هم داشت که در ادامه می‌خوانید:

نشست خبری قرار بود ساعت ۱۰ آغاز شود اما با وجود حضور اهالی رسانه، نشست خبری تقریبا با ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شد. علت این تاخیر، اختلال در اینترنت منطقه عنوان شد. مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر تاکید کرد که اینترنت مجموعه پردیس ملت سامان داده شده اما به دلیل آسیب دیدگی فیبر نوری در منطقه، اینترنت کل منطقه مختل شده است.
پردیس ملت برای جشنواره سی و هشتم مورد بازسازی قرار گرفته و چند سالن به این مجموعه اضافه شده است. از جمله تغییراتی که در این مجموعه بزرگ داده شده سالن نشست خبری است که سر و شکل بسیار خوبی پیدا کرده و از قرار معلوم، دیگر شاهد بی نظمی دوره‌های قبل نخواهیم بود.
در نشست خبری از تندیس سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. این سیمرغ ساخته هنرمندان ایرانی است.
معاون وزیر صنایع دستی و گردشگری از «سیمرغ ایرانی» جشنواره رونمایی کرد. او‌ همچنین از افتتاح جشنواره فجر صنایع دستی در تاریخ ۱۳ بهمن خبر داد.
حاشیه این قسمت نشست هم این بود که تندیس سیمرغ بلورین به جای روی سن، در پایین آن قرار داشت و همگام رونمایی از آن، عکاسان و فیلمبرداران با مشکل روبرو شدند. این مساله گلایه و انتقاد شدید آنها را به دنبال داشت.
در ادامه ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از پوسترهای این جشنواره پرده‌برداری کرد و سپس پاسخگوی پرسش خبرنگاران شد.
داروغه‌زاده در بخشی از نشست در پاسخ به پرسشی درباره مسعود کیمیایی ضمن این که از این کارگردان تمجید کرد، هنگام نام بردن از فیلم‌های او مقداری مکث کرد تا این که خبرنگاران به کمک او شتافتند و نام فیلم‌ها را به یادش آوردند!
همچنین در نشست خبری جشنواره فیلم فجر، از پوستر «تهران، شهری برای همه» رونمایی شد. شهرداری تهران حامی و برگزار کننده جشنواره فیلم ۳۸ است.

جشنواره فیلم فجر

نشست خبری جشنواره فیلم فجر

نشست خبری جشنواره فیلم فجر

تندیس جشنواره فیلم فجر

نشست خبری جشنواره فیلم فجر

نشست خبری جشنواره فیلم فجر

دیدگاه تان را بنویسید