جلالی: گل‌گهر مهیای شروعی دوباره است/ جذب یک بایکن خارجی طی روزهای آینده

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: خودمان را خیلی مهیا کردیم؛ برای اینکه می‌دانیم بازی خیلی مهم و حیاتی داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: خودمان را خیلی مهیا کردیم برای اینکه می‌دانیم بازی خیلی مهم و حیاتی داریم، البته این را می‌دانیم بیشتر از هر زمان دیگری نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: این را برای خودمان یک مسئولیت مهم و تعهد می‌دانیم با کل تیم به این باور رسیدیم که ما دور برگشت باید یک دوره خیلی بهتری نسبت به دور رفت داشته باشیم تا بتوانیم آنچه استحقاق تیممان است و باشگاه و این مردم به آن برسیم.

وی گفت: در این فاصله یک ماه، حدود دو هفته به طور شبانه‌روزی متمرکز شدیم روی جذب یاران جدید و بعد تمرینات منسجم و خوب و اردوهای خیلی خوب همان طور بازی‌های تدارکاتی رفته رفته بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و تیم ما کاملا مهیای شروع دوباره و خوب است.

جلالی در ارتباط با فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان گفت: دوره نقل و انتقالات مخصوصا نیم‌فصل بسیار سخت است و کم می‌شود به خواسته‌هایمان برسیم ولی کاری که مجوعه ما انجام داد شاید یک کار منحصر به فرد بود و خیلی درگیر این کار بودیم با یکسری به توافق می‌رسیدیم و موافقت نمی کردند بیایند و برخی به توافق رسیدیم باشگاه‌ها رضایت ندادند اما در نهایت با پنج بازیکنی که گرفتیم می‌توانند ما را ترمیم کنند برای انیکه در فصل دوم تیم بهتری باشیم.

وی در خصوص  شایعات در خصوص جذب مهاجم خارجی اظهار کرد: علاوه بر این 5 بازیکن کلا در لیست یک بازیکن دیگر جا داریم و برای آن بازیکن هم تاکنون حدود چهار تا پنج بازیکن خارجی سیکل آن را فعال کردیم هر کدام که زودتر فعال شود آن را جذب خواهیم کرد و می‌خواهیم به بازی‌ها برسد و فکر می‌کنم تا چند روز آینده بتوانیم جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص مصدومان و محرومان هم گفت: محروم نداریم و مصدوکم هم فقط قربان خانی است که حدود دو هفته دیگر وی را نداریم ولی بقیه یاران آماده هستند.

وی عنوان کرد: سایپا یک تیم جوان است و تیم‌های جوان واقعا غیرقابل پیش‌بینی هستند. ما باید خیلی سنجیده بازی کنیم و روی اغلب یارانشان شناخت دارند. بچه‌ها هم توجیه هستند که چگونه بازی کنند تا موفق شویم.

جلالی در خصوص هافبک و تقویت تیم اظهار داشت: در این پست‌ها رقابت خیلی خوبی شده و بچه‌ها خیلی بهتر تمرین و پیشرفت می‌کنند ولی در برخی پست‌ها جا خالی کردیم اما نیم‌فصل کار راحتی نیست در هر صورت ما در آن پست خلأ داریم اما بازیکن الان در دوره بعد بهتر خواهد شد.

وی در خصوص سرپرست تیم گل گهر و شایعات مطرح شده افزود: در این باره بدخشان به عنوان یک پیشکسوت و قدیمی اینجا هست و برای ما همیشه قابل احترام خواهد بود. خدماتی که ایشان کرده برای ما روشن است ولی اینکه اینکه تحولات چگونه است باید باشگاه پاسخ دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید