مدیران باشگاه از برنامه‌هایم حمایت می‌کنند

جلالی: پیشنهادهای استقلال، پرسپولیس و تیم امید را به خاطر فولاد رد کردم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مدیران باشگاه مُصِرّانه از برنامه‌های من حمایت می‌کنند و متعهدانه به دنبال اجرای آنها هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از اینکه این فرصت را داریم که در اهواز مقابل تیم خوب فولاد بازی کنیم، خوشحالیم. ما یک تیم در حال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم این را در زمین به نمایش بگذاریم. فردا تفاوت را در کیفیت تیم خواهید دید.

وی ادامه داد: چند هفته است که خوب بازی می‌کنیم، اما نتوانسته‌ایم امتیاز بگیریم. ما می‌خواهیم هم در زمین خوب باشیم و هم امتیاز بگیریم. این موضوع هدف اصلی ماست و بازیکنان برای این مهم، آمادگی ذهنی پیدا کرده‌اند. آنها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و فکر می‌کنم فردا بازی خوب، قوی و موفقی انجام دهیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره فعالیت خود در تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: من سال‌های زیادی را در فولاد بودم و شاید آن زمان، بهترین سال‌هایی بود که از نظر سنی برای مربیگری مطلوب است. وقتی در خلوت خودم به سال‌هایی فکر می‌کنم که در فولاد بوده‌ام، خدارا شکر می‌کنم و احساس خوبی دارم.

«فکر می‌کنم اینجا خدمات خوبی انجام دادم.»، جلالی ضمن بیان این جمله گفت: در چند سالی که در فولاد بوده‌ام، از تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی تیم امید پیشنهاد داشتم، اما به خاطر اینکه به کارم اعتقاد داشتم و متعهد بودم، به کارم ادامه دادم و از فعالیتم در فولاد به‌عنوان کاری مثبت و افتخارآمیز برای خودم یاد می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید