بازی با شاهین راحت نیست

جلالی: ماندن و ثبات گل گهر در لیگ اولویت اول ماست

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: بازی با شاهین شهرداری بوشهر رحت نیست ولی خیلی امیدواریم که بتوانیم از اینجا سربلند بیرون برویم .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان اظهار داشت:  با وجود اینکه تازه به تیم ملحق شده‌ام ولی در این دو سه هفته می‌توانم بگویم که پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم هرچند مشکلاتی هم  هست که به مرور حل می‌شود، ولی به مراتب الان شرایط بهتری نسبت به دو یا سه هفته پیش داریم و نسبت به این بازی هم خیلی امیدوار هستیم هرچند که می‌دانم بازی راحتی نخواهد بود ولی خیلی امیدواریم که بتوانیم از اینجا سربلند بیرون برویم و برای آینده‌مان برنامه‌ریزی‌های بهتری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: در این فصل هدف‌گذاری ما برای ماندن تیم و ثبات گرفتن تیم هست که به این هدف بزرگ که دست پیدا کنیم، برنامه‌ریزی‌های آینده را انجام خواهیم داد.

 وی ادامه داد: قبل از اینکه با گل‌گهر وارد صحبت شوم از طرف باشگاه شاهین هیچ تماسی با من گرفته نشد. یک نفر که مال باشگاه شاهین نبود به من زنگ زد و موضوع را گفت که من گفتم اگر کسی من را می‌خواهد مسؤول اول آن تیم باید تماس بگیرد و من صحبتی نکردم و رد کردم. الان هم که اینجا  کار می‌کنم سه بازیکن خارجی بودند که یکی هنوز قرادادی نبسته بود و من گفتم برود و  دو بازیکن دیگر هستند و الان هم اینجا با ما آمده‌اند.

جلالی با بیان اینکه کار مربی‌گری همیشه پر از چالش است، گفت‌: شما وقتی مربی‌گری می‌کنید همیشه به زمان‌هایی می‌رسید که باید تصمیمات خیلی مهمی بگیرید. من در این فصل وقت تحلیل داشتم در مورد تیم‌ها و وقتی که باشگاه گل‌گهر با من صحبت کرد خیلی اطرافش مطالعه کردم. باشگاه گل‌گهر قطعا باشگاهی است که آینده بسیار خوبی خواهد داشت. اگر بتوانیم چالش امسال را رد کنیم شما در آینده خواهید دید که  این تیم می‌تواند هم این تیم و هم این شهر یک قطب فوتبال در آینده شود با توجه به ظرفیت‌های زیادی که دارد. بنابراین انتخاب من یک انتخاب صحیح است ولی مشکل کار من این است که در حال حاضر باید تمرکز زیادی بگذاریم که تیم از حالتی که الان هست در جدول و وضعیت بازی و بازیکنانش از این حالت بیرون بیاید و ما با یک کادر بسیار قوی و همکاری‌های خیلی نزدیک که از طرف باشگاه و مسؤول شهر انجام می‌شود خیلی امیدواریم که به یاری خدا تیم به یک شرایط با ثبات برسد و آن موقع با برنامه‌ریزی‌هایی که برای آینده داریم شما خواهید دید که تیم گل‌گهر یکی از تیم‌های مطرح کشور در آینده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای قهرمانی پارامترهای زیادی لازم است،  اظهار کرد:  من در طول این سال‌ها اگر سپاهان یا استقلال و پرسپولیس را گرفتم شما می‌توانید بگویید چرا قهرمان نشدید ولی من زمانی به فولاد رفتم که این تیم هجدهم جدول بود و اگر اشتباه نکنم از 11 بازی 4 امتیاز داشت  و آن تیم به شرایطی  رسید که  زمینه‌هایی ایجاد شد که بعدا قهرمان لیگ برتر شد یا اگر رفتم پیکان این تیم 6 سال به لیگ برتر می‌آمد و حذف می‌شد و آن جا بعد از دو سال و نیم کار من، این تیم به شرایط با ثبات و تولیدکننده رسید یا همین طور کاری که در سایپا کردم. در طول این سال‌ها من یک سال تراکتور بود که اگر خاطرتان باشد  هفته هجدم، نوزدهم صدر جدول بودیم منتها آنجا مشکلاتی پیش آمد که من کلا استعفا کردم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: ما بازیکن محروم نداریم ولی مصدوم داریم. تعدادی بازیکن‌های مصدوم داریم ولی در کنارش جوان‌های خوبی داریم بازیکنان دیگری هم هستند که آنها می‌توانند مسؤولیت بازی فردا را کاملا  به دوش بکشند و به  بازی فردا خیلی امیدوار هستیم.

وی اضافه کرد: مدل تمرین‌هایی که داشتیم  مثلا یک هفته پیش در تهران در مجتمع الیاف اردو بودیم تمرینات خیلی خوبی داشتیم. تعدادی بازیکن مصدوم داریم ولی در این یک هفته پیشرفت‌های خیلی خوبی کردیم و به تیمم امیدوارم.

جلالی  با اشاره به مشکلات زیرساختی در سیرجان یادآور شد:  ما داریم تلاش می‌کنیم مشکل این زیرساخت‌ها حل شود. اینکه بتوانیم در خود سیرجان تمریناتمان را ادامه بدهیم امکانش نیست چون زمین تمرین وجود ندارد ولی به سرعت تمام ارکان باشگاه تلاش می‌کنند که این اصلی‌ترین موضوعات خیلی سریع آماده شود، چون زیرساخت‌های قوی‌ای در سیرجان هست. اگر اینها به شرایطی برسد که بتوانیم استفاده کنیم همان طوری که اول صحبتم گفتم این تیم آینده خیلی بزرگی خواهد داشت ولی مشکلاتی الان هست.

وی افزود: همه تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند یک سری چالش‌هایی که به نظر من حرفه‌ای و دیدگاهی دارند و خیلی‌هایشان هم در این چالش‌ها گیر می‌کنند و همان سال اول حذف می‌شوند و  ما الان اینجا روی همین موضوعات متمرکز شده‌ایم که خیلی سریع کل شهر و باشگاه و بازیکنان دیدگاه حرفه‌ای بگیرند. الان در این دو سه هفته خیلی خوب پیشرفت کرده‌ایم ولی کافی نیست ما حتما تا نیم‌فصل به شرایط بهتری در این زمینه خواهیم رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید