جلالی: بازیکنان گل گهر فوق‌ العاده با انگیزه هستند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هرچند اولین بازی با بهترین تیم لیگ برتر بازی سختی خواهد بود اما نگاهمان امیدوارانه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مجید جلالی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که می‌توانم با فوتبال باشم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم امیدوارم اینجا منشأ خیر و خدمت باشم با همکاری همه عوامل و مردم خوب سیرجان و کرمان بتوانیم کاری انجام دهیم که در شأن مردم خوب استان باشد.

وی افزود: از زحمات بگوویچ و همه همکارانش تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این تیم را خیلی خوب و بهتر از گذشته تحویل امانت‌دار بعدی بدهیم، در این چهار روزی که کار کردم و از قبل در مورد بچه‌ها و بازکنان باورهای خوبی داشتم اما بعد از این چهار روز باورهای من به مراتب خیلی بهتر شده و نگاهم امیدوارانه است، هرچند اولین بازی با بهترین تیم لیگ برتر بازی سختی خواهد بود اما نگاهمان امیدوارانه است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: شکل‌هایی که می‌توانیم جلوی این تیم بازی کنیم را تمرین کردیم سه تا بازیکن آسیب دیده داریم اما امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.

جلالی گفت: مربی تیم اهل شناخت است اینکه خارجی‌ها نیستند به خاطر اینکه بازیکن برزیلی دو روز بعد از تمرین من آمد به تیم ما تفاوتی قائل نیستیم باید به قواعد تیم متعهد باشند، کیفیت بازی‌ها باعث شد که این بازیکنان را انتخاب کنم برای بازی کاری که ما می‌خواهیم جلوی سپاهان بکنیم فکر می‌کنم کار موفقت‌آمیزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر چه در لیست داشتیم آوردیم غیر از برزیلی و یارانمان را در اختیار داریم، بیان داشت: اینکه ما کمبود داریم یا نداریم نیازی نیست که بگویم، این تیم را دیدم و این مسئولیت را پذیرفتم سعی می‌کنم با همین‌ها کار کنیم و زمانی که زمانش باشد اقدام می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تردید نکنید وقتی می‌گویم نگاه من امیدوارانه است من با شما صادقانه صحبت می‌کنم و مطئن باشید.

جلالی ادامه داد: به هیچ‌وجه توقع نداشته باشید یک نفر بیاید و آن یک نفر تیم را نجات دهد، همه باید مشارکت کنند مسئولان استان و باشگاه، کار جمعی است و مخصوصا مردم سیرجان من از آنها توقع دارم، این تیم آنهاست این تیم باید برای جوانان و بچه‌های سیرجان بماند کنار تیم باشند مثل استادیوم وطنی که مردم به تیم عشق می‌ورزند.

سرمربی تیم گل‌گهر افزود: من می‌خواهم مردم سیرجان اینجوری به تیم نگاه کنند، دوست دارم فردا جای خالی در استادیوم نباشد و بیایند و تشویق کنند چرا که این تیم مال آنهاست و منفعت‌های آن به بچه‌های آنها خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در این سه تا چهار روز مواردی که خواستیم را مسئولان باشگاه فراهم کردند و حتی ما به امید خدا بتوانیم در آینده نزدیک تیم را بیاوریم و با مردم باشیم، امکانات زیرساختی می‌خواهد برای کلینیک و خوابگاه و ... را درمیان گذاشتیم با مدیرعامل و استقبال شد از دیدگاه‌های ما و با ظرفیت‌هایی که است این زیرساخت‌ها فراهم می‌شود.

جلالی بیان کرد: اگر سر تمرین بودید و انرژی و انگیزه بچه‌ها را می‌دیدید به اندازه من امیدوار بودید، بچه‌ها فوق‌العاده باانگیزه هستند و جلسات زیادی با آنها حتی خصوصی با تک تک بازیکنان داشتم و انشاء‌الله فردا یکی از بهترین بازی‌های آنها را خواهیم دید.

وی گفت: لیستی از مشکلات تیم در پشتیبانی و مشکلات فنی وسط زمین را تهیه کردم و مسئولیت من این است که اولویت‌بندی کنم و برای آنها راه حل پیدا کنیم، اصلی‌‌ترین‌ها را تهیه کردم.

جلالی خاطرنشان کرد: بچه‌ها و جوانان خود را باور کنید و مطمئن باشید همین بازیکنان می‌توانند با اقتدار هستند و باید توجه و مراقبت کرد تا پیشرفت کنند این تیم مال این جوانان است و در آینده قطعا سر تیم امید خواهم رفت تا ببینم چند تا بازیکن را انتخاب کنم، حتی برای پیدا کردن استعدادها به روستاهای سیرجان هم خواهم رفت و کاری خواهم کرد که در آینده بگویم خدمت کردم.

دیدگاه تان را بنویسید