جی پلاس

جادوگر روی نیمکت گل گهر می نشیند؟

به نظر می‌رسد مذاکره با علی کریمی هم به نتیجه نرسیده و مربی سابق سپیدرود هم به گل‌گهر نخواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، گل‌گهر سیرجان بعد از کسب نتایج ضعیف همراه با وینگو بگوویچ، روزهای عجیبی را سپری می‌کند. مدیران این باشگاه با گزینه‌های مختلفی مذاکره کرده اما به نتیجه نرسیده‌اند. به همین دلیل مجتبی جباری فعلا هدایت گل‌گهر را در دست گرفته تا بازیکنان این تیم را در آمادگی نگه دارد.

طی روزهای اخیر نام گزینه‌های مختلفی برای نیمکت گل‌گهر مطرح شده که مذاکره با هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. ابتدا بحث حضور علی دایی در سیرجان به میان آمد که شهریار بعد از یکی دو جلسه مذاکره این پیشنهاد را قبول نکرد. سپس نام‌هایی چون مهدی تارتار، زلاتکو کرانچار و رضا مهاجری به میان آمد که تارتار در مسجدسلیمان ماند، مهاجری به همکاری خود را نساجی ادامه داد و زلاتکو کرانچار هم از این پیشنهاد ابراز بی‌اطلاعی کرد.

علی دایی

مدیران باشگاه گل‌گهر ظرف یکی دو روز اخیر مذاکره با علی کریمی را آغاز کردند اما با او هم به نتیجه نرسیدند. در حالی که گفته می‌شد کریمی در آستانه پذیرفتن هدایت گل‌گهر قرار دارد، این اتفاق رخ نداد تا حالا باشگاه سیرجانی به دنبال مذاکره با یک سرمربی دیگر باشد. با توجه به مشکلات موجود میان بگوویچ و باشگاه گل‌گهر، بعید است مربی جدید و مطرحی پیشنهاد حضور در این تیم را بپذیرد.

علی کریمی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید