7 راه کسب درآمد اضافی در کنار شغل تمام وقت

کسب درآمد بیشتر در زندگی می‌تواند به حل و فصل بسیاری از مشکلات مختلف ما کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اگر شما به دنبال یک زندگی آرام و شاد هستید باید در کنار شغل ثابت و اصلی خود به دنبال یک ایده کسب و کار خوب و منبع کسب درآمد اضافی باشید تا از این طریق بتوانید به راحتی مشکلات مالی زندگی خود را مدیریت کنید. در این رابطه به بررسی 7 راه کسب درآمد اضافی در کنار شغل تمام وقت می‌پردازیم تا شما از این طریق بتوانید با راه اندازی یک کسب و کار موفق که می‌تواند درآمد خوبی را برای شما به وجود بیاورد آشنا شوید.

زمانی که شما در زندگی خود با مشکلات مالی روبرو می‌شوید استرس بر وی تمام زندگی شما حاکم می‌شود و همین امر باعث عدم تمرکز شما بر روی تمامی فعالیت‌های شغلیتان خواهد شد. به این خاطر شما می‌توانید از طریق راه های مختلف به درآمد خود بیفزایید و به یک ذهن آرام دست پیدا کنید. رد ادامه مجموعه‌ای از این راه‌ه معرفی شده است.

کسب درآمد اضافه و تاثیر آن بر روی زندگی

شما باید برای کسب موفقیت در زندگی خود همواره به دنبال کسب درآمد اضافی باشید تا از این طریق علاوه بر رفع مشکلات خود بتوانید برای آینده نیز مقداری پس انداز داشته باشید. داشتن درآمد بالا و اضافی می‌تواند تاثیرات زیاد و مثبتی بر روی زندگی و رفتار ما ایجاد کند. به این صورت که پژوهشگران ثابت کرده‌اند که کمبود پول باعث استرس در افراد می‌شود و همین استرس به عنوان مهمترین سم بدن شناخته می‌شود. به این دلیل شما می‌توانید با استفاده از ایجاد یک کسب و کار در زندگی خود و کسب درآمد اضافی خود را از شر استرس و بیماری‌های گریبان گیر آن رها کنید. ما در ادامه 7 روش کسب درآمد اضافه در زندگی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید با استفاده از این روش‌ها تغییرات زیادی در وضعیت مالی خود ایجاد کنید و یک زندگی شاد و موفق را برای خود بسازید.

نحوه کسب درآمد بیشتر

برای بهبود شرایط زندگی شما و همچنین وضعیت اقتصادی شما به معرفی راه‌های کسب درآمد اضافی در کنار شغل اصلی می‌پردازیم. تا بتوانید با استفاده از این روش‌های بسیار کاربردی تغییری در شرایط خود به وجود بیاورید و برای دستیابی به موفقیت در زندگی تلاش کنید. چه بسا شما با این راه های کسب درامد توانستید یک استارت آپ موفق را به وجود بیاورید و علاوه بر تامین هزینه خود، بتوانید آن را گسترش دهید و تعداد زیادی از افراد را در کسب و کار خود استخدام کنید.

1. راه اندازی کسب و کار خدماتی

شما برای این کار باید بتوانید به استعداد و امکانات در دسترس خود نگاه کنید و بر اساس آنها به ساخت و تاسیس یک کسب و کار خدماتی که می‌تواند سود زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد دست بزنید. شما به سادگی و بدون صرف هزینه‌های اضافی و بدون نیاز به یک شبکه گسترده ارتباطی می‌توانید یک فعالیت و شغل خدماتی را به وجود بیاورید. برای این فعالیت بهتر است از افراد اطراف خود بخواهید که به صورت تبلیغاتی به معرفی خدماتی که شما به عرضه آن خواهید پرداخت بپردازند و دیگران را نیز از آن با خبر سازند. از این راه می‌توانید در زمان کوتاهی در کسب و کار خدماتی خود به موفقیت دست پیدا کنید و دیگران محدوده فعالیت شما را بشناسند.

راه اندازی ایده خدماتی

به طور مثال در این بین آقای نوحا کیجن بنیانگذار APPSUMO به خوبی توانست این موضوع را درک کند و به راه اندازی کسب و کار خود بر اساس آبونمان گوشت های خشک شده به وجود بیاورد و در آن کار نیز موفق باشد. این آقا در کسب و کار خود به دنبال شغلی بود که بتواند از طریق آن در مدت یک شبانه روز به 1000 هزار دلار دست پیدا کنید. به این خاطر او در این کار موفق شد و توانست به یک شغل بسیار با صرفه دست پیدا کند.

کسب و کار خدماتی پیشنهاد شده برای شما

شما نیز مانند سایر افراد می‌توانید از طریق یک فعالیت خدماتی به کسب درآمد اضافی در کنار شغل تمام وقت خوت به درآمد بسیار زیادی دست پیدا کنید و به رفع مشکلات خود بپردازید. شما می‌توانید با احداث مکانی به عنوان تهیه غذا، نویسندگی و بازاریابی به درآمد اضافی خوبی در زندگی خود دست پیدا کنید. برای گسترش کار خود می‌توانید از طریق تبلیغات اینترنتی و… به معرفی خدمات خود به دیگران بپردازید. نمونه ایده خدماتی در نظر گرفته شده رد سایت آکادمی 98 را می‌توان ایده خدماتی دستگاه ضد خش نانو موبایل کره معرفی کرد.

2. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

یکی دیگر از راه های کسب درآمد اضافی در زندگی خود سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می‌باشد و شما از این طریق می‌توانید بدون دردسر به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. امروزه خرید و ساخت خانه برای بیشتر افراد جامعه که دارای درآمد و سرمایه خوبی نیستند یک معضل بسیار اساسی به شمار می‌آید. به همین خاطر شما می‌توانید با سرمایه گذاری بر روی خرید ملک علاوه بر کسب سود به این افراد نیز کمک کنید. به صورت مثال شما می‌توانید به خرید خانه های مختلف بپردازید و به صورت اجاره‌ای آنها را در اختیار افراد مستاجر قرار دهید و ماهیانه به ازای آن مبلغی را دریافت کنید. یا همچنین می‌توانید با خرید خانه‌های کوچک و فرسوده به تعمیر آنها بپردازید و بعد از مدتی این خانه‌ها را به قیمت مناسبی به فروش برسانید.

سرمایه گذاری در املاک

همچنین یکی از راه های پر درآمد و کم ریسک در دنیای املاک و مستغلات سرمایه گذاری بر روی واحد های مختلف تجاری می‌باشد. این نوع سرمایه گذاری‌ ها بیشتر با نام فعالیت منفعل شناخته می‌شود که شما در آن نیازمند به فعالیت نمی ‌باشید. در این نوع فعالیت شما نیازی به پیش پرداخت زیاد ندارید و می‌توانید بر اساس پس انداز و بودجه خود در بخش های مختلف تجاری سرمایه گذاری کنید و در آخر بر اساس میزان پس انداز خود سود حاصل را دریافت کنید. البته نکته مهم در این نوع کسب و کار این مسئله می‌باشد که شما باید افراد مورد معامله خود را به خوبی بشناسید تا آنان نتوانند از اعتماد شما سو استفاده کنند.

3. راه اندازی منبع اطلاعاتی آنلاین

منظور از راه اندازی منبع اطلاعاتی آنلاین به نوعی راه‌اندازی کسب و کاری شبیه به کسب و کار اینترنتی و موارد مشابه است. در این نوع کسب و کار‌ها شما تنها در چند قدم اول تا مرحله آماده شدن مورد دلخواه خود خواه فایل یا کتاب یا محصول اشتراکی و … کمی مشغول به کار می‌شوید و بعد از آن تنها زا فواید کار چند روزه خود بهره‌مند خواهید شد.

اجازه دهید تا با طرح مثالی این منظور را برای شما بهتر بیان کنیم، فرض کنید شما اقدام به انتشار یک کتاب موفقیت و یا در هر زمینه دیگری اعم از علمی و فرهنگی و … به صورت الکترونیکی کرده‌اید. شما تنها در راه ساخت این فایل الکترونیکی کمی با سختی مواجه شده‌اید، پس از پایان یافتن کار این فایل و آمده شدن آن، تنها شما می‌نشینید و تعداد فروش‌های این فایل ارزشمند خود را می‌شمارید. از این طریق اقدام به راه‌اندازی منبع اطلاعاتی آنلاین نموده‌اید تا از این طریق کسب و کاری پرسود و بی دردسر را راه اندازی کرده باشید. این روش یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد اضافی در کنار شغل تمام وقت می‌باشد که نیازمند کمی کار در چند مدت می‌باشد.

4. استفاده از فروشگاهی همچون آمازون

یکی از راه‌های کسب درآمد اضافی در کنار داشتن شغل اول این است که افراد به راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی می‌پردازند تا از این طریق بتوانند درآمدزایی داشته باشند. کسب و کار اینترنتی اگر به صورت درست و اصولی صورت بگیرد دارای بازدهی خوبی است اما آیا واقعا شما توانایی راه اندازی و مدیریت چنین کسب و کاری را دارید؟. بسیاری از افراد دانش لازم برای مدیریت یک کسب و کار آنلاین را ندارند و بسیاری دیگر نیز قدرت مدیریت چنین کاری را ندارند بنابراین چاره کار چیست؟

راه اندازی فروشگاه آنلاین برای درآمد بیشتر

عزیزانی که به دنبال راه اندازی چنین کسب و کاری هستند و می‌خواهند از این طریق کسب درآمد اضافی کنند می‌تونند از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و جامع برای فروش محصولات خود استفاده نمایند. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های موجود در این زمینه که به تمامی نقاط جهان محصول ارسال می‌کند، آمازون است. اگر امکان استفاده از این سایت را نداشتید می‌توانید از فروشگاه‌های داخلی و ایرانی نظیر سایت ایسام و شیپور و … استفاده نمایید. در این صورت بدون داشتن مسئولیت بزرگ و کنترل بخش‌های بزرگ و مختلف یک فروشگاه می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

5. شرکت در اقتصاد مشارکتی

شاید بسیاری از عزیزان با این نوع اقتصاد آشنایی چندانی نداشته باشند، بنابراین در این بخش به معرفی بیشتر این نوع اقتصاد می‌پردازیم. در این نوع اقتصاد شما برای کسب درآمد نسبت به اجاره دادن و یا فروختن اقلام و موارد اضافی اقدام می‌نمایید. افرادی که این نوع اقتصاد را در پیش می‌گیرند بسته به نوع موارد اضافی و میزان اجاره‌ای که دریافت می‌کنند می‌توانند درآمد‌های بالایی را از آن خود کنند. متاسفانه جنبه‌های این نوع اقتصاد در جامعه ایرانی به طور کامل جا نیفتاده است، این در حالی است که در کشور‌های دیگر سایت‌ها و مراکزی برای این نوع اقتصاد راه اندازی شده است و در مواردی سایت‌هایی برای انجام امور مربوط به این زمینه تاسیس شده‌اند.

در این روش شما بدون از دست دادن چیزی و با به کار گیری موارد اضافی خود اقدام به تولید ثروت می‌کنید. بنابراین یکی از راه‌های کسب درآمد اضافی در کنار شغل تمام وقت، به کار گیری این راه می‌باشد تا بتوانید درآمد بالایی داشته باشید.

6. استقبال از میزبانی رویداد‌ها

یکی از کار‌های بی دردسری که بعدها می‌تواند سبب تولید ثروت فراوان برای شما شود میزبانی رویداد‌های مختلف می‌باشد. فرض کنید در زمینه خاصی تخصص دارید و همواره افراد زیادی شما را به سخنرانی‌ها و یا نشست‌های فعال چند نفره دعوت می‌کنند. شما می‌توانید در رابطه با این موضوع نسبت به بر عهده گرفتن میزبانی جلسات اقدام نمایید. بعد از مدتی همه برای هر نوع نشستی حتی موارد غیر مرتبط با تخصص شما از شما انتظار دارند تا میزبانی رویداد‌های مختلف را بر عهده بگیرید. نگران نباشید این موضوع به نفع شماست.

کسب درآمد بیشتر با میزبانی رویدادها

می‌توانید با در نظر گرفتن ارائه خدماتی ویژه برای هر رویداد و برگزاری آن مقدار هزینه‌ای را به عنوان ورودی برای هر فرد در نظر داشته باشید. برای مثال با در نظر گرفتن موارد خاص نظیر دعوت صاحب نظران و متخصصین مربوط به حوزه جلسه می‌توانید نوعی جذابیت برای نشست برگزاری ایجاد کنید تا افراد دیگر نیز نسبت به شرکت در این جلسه ترغیب شوند و از این طریق شما نیز به درآمد بیشتری دست پیدا کنید.

7. استفاده از آموزه‌ها

هر شخصی بدون شک علاوه بر زمینه کاری خود در زمینه‌های دیگری نیز استعداد و تخصص دارد. حتی ممکن است شما به ناچار و برای کسب درآمد به زمینه کاری خود روی آورده‌اید و واقعا تخصص و استعداد درونی شما در زمینه دیگری وجود دارد. نگران نباشید، هنوز هم دیر نشده است. می‌توانید با به کارگیری کمی استعداد و خلاقیت از تمامی آموزه‌های خود کسب درآمد کنید و به درآمد بالایی دست پیدا کنید. برای استفاده از آموزه‌های خود می‌توانید به زمینه مرتبط با دانش و استعداد خود روی بیاورید تا از تمامی دانسته‌های خود در زمینه افزایش درآمد استفاده کرده باشید.

7 راه کسب درآمد اضافی در کنار شغل تمام وقت در این مقاله خدمت شما عزیزان معرفی گردید. با به کار گیری این روش‌ها می‌توانید علاوه بر درآمد ثابت شغل روزانه خود، مقدار درآمد قابل توجه دیگری نیز داشته باشید و از آن برای پس انداز و یا مصارف دیگر استفاده نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید