مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر در گفت و گو با جی پلاس؛

مشکل بزرگ در نقل و انتقال سرخابی ها/ استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند قرارداد مطهری و اوساگونا را ثبت کنند؟

پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا ساعاتی دیگر بسته می‌شود و تکلیف بازیکنان جدید تیم‌های محروم از جمله استقلال و پرسپولیس مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در حالی که تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد، شهرخودرو با چندین بازیکن جدید به توافق رسیدند و خودشان را آماده حضور در قدرتمند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر می‌کنند، تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس وضعیت چندان خوبی ندارند و همچنان اخباری مبنی بر استعفا کادرفنی یا بازیکنان آن ها شنیده می‌شود.

در این گیرودار، هر دو تیم فرصت حضور در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را از دست دادند و پنجره زمستانی تا ساعاتی دیگر بسته می‌شود. با توجه به محرومیت این دو تیم به همراه پنج تیم لیگ برتری دیگر از فصل نقل و انتقالات، فعلا ثبت قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس میسر نیست و با اتمام تعطیلات، نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان بهره‌مند شوند؛ مگر اینکه در ساعات باقی مانده از امروز، مشکل محرومیتشان حل و فصل شود.

در حال حاضر استقلال با ارسلان مطهری و پرسپولیس با کریستین اوساگونا به توافق رسیده‌اند اما این دو بازیکن فعلا نمی‌توانند برای تیم‌ها خود به میدان بروند و از سوی دیگر فریبرز محمودزاده، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ به تیم‌های محروم هشدار داده که فقط امروز را برای ثبت قرارداد بازیکنان خود مهلت دارند و خبری از تمدید این مدت زمان نیست.

اکنون این نگرانی برای هواداران سرخابی پیش آمده که آیا آن‌ها از تک بازیکن جدید خوشان هم بهره‌مند نخواهند شد و فصل نقل و انتقالات به راحتی برای این تیم‌ها بسته می‌شود؟

فریبرز محمودزاده، در گفت و گو با جی پلاس؛ درباره اینکه آیا بعد از اتمام پنجره نقل و انتقالات زمستانی، استقلال و پرسپولیس می‌توانند با رفع مشکل محرومیت خود در کمیته تعیین وضعیت، مجوز ثبت قرارداد این بازیکنان را به دست آورند، گفت: از روز سه‌شنبه فقط قرارداد بازیکنانی ثبت می‌شود که مشمول سهمیه آزاد فیفا شوند و از طرفی ظرفیت تیم‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان تکمیل نشده باشد.

وی ادامه داد: اگر فهرست بازیکنان استقلال و پرسپولیس جای خالی داشته باشد و از ابتدای فصل جاری تا آن لحظه از سه سهمیه آزاد فیفا استفاده نکرده باشد، می‌توان قرارداد بازیکنان را به این عنوان ثبت کرد.

به گزارش جی پلاس؛ با این حساب، تیم‌های محروم از فصل نقل و انتقالات از جمله استقلال و پرسپولیس که تاکنون برای پرداخت تعهدات مالی خود از طریق کمیته تعیین وضعیت اقدام نکرده‌اند، می‌توانند بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات نیز تا سقف سه بازیکن اقدام به ثبت قرارداد کنند.

دیدگاه تان را بنویسید